Marketing : základy a principy /

Hlavní autor: Foret, Miroslav
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydání: Vyd.1.
Edice: Praxe manažera
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Oddělení naučné literatury

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
315200327595 221153 658.8:005 Naučná literatura Dostupné 52x

Sklad naučná 1

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
315200326566 906103 658.8:005 Naučná literatura Dostupné 2x