Marketing : základy a principy /

Hlavní autor: Foret, Miroslav
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydání: Vyd.1.
Edice: Praxe manažera
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 01317nam a2200313 4500
001 34975
005 20200609111208.0
008 040210s2003 xr ||||||||||||||czecze d
020 |a 8072268880 :  |c 197.00 Kč 
040 |a LTG001  |b cze  |d LTG001  |e rda 
044 |a xr  |c CZ 
080 |a 658.8:005  |2 h 
100 1 |a Foret, Miroslav  |4 aut  |9 40083 
245 1 0 |a Marketing :  |b základy a principy /  |c Miroslav Foret, Procházka Petr, Urbánek Tomáš 
250 |a Vyd.1. 
264 |a Brno :  |b Computer Press a.s.,  |c 2003 
300 |a vii, 199 s. ;  |c 23 cm 
336 |2 rdacontent  |a text  |b txt 
337 |2 rdamedia  |a bez média  |b n 
338 |2 rdacarrier  |a svazek  |b nc 
490 1 |a Praxe manažera 
504 |a Obsahuje bibliografii a rejstřík 
653 |a marketing  |a základy  |a principy  |a prostředí  |a řízení  |a nástroje  |a postupy  |a manažeři 
830 0 |a Praxe manažera 
910 |a LTG001 
942 |2 ddc  |c KN 
999 |d 34975 
993 |0 0  |1 315200327595  |2 ddc  |4 0  |6 658_000000000000000_8005  |7 0  |9 49921  |a 147.75  |b 0  |c 221153  |d 2004-02-10  |e 52  |f NAUC  |g 658.8:005  |h 197.00  |j 6  |l NAUC  |m 2  |n 0  |r 2024-02-14  |s 2023-11-27  |t 5  |v NF  |w 2018-05-11  |y KN  |z NF 
993 |0 0  |1 315200326566  |2 ddc  |4 0  |6 658_000000000000000_8005  |7 0  |9 105261  |a 0.00  |b 0  |c 906103  |d 2020-04-28  |e 2  |f SKN1  |g 658.8:005  |h 197.00  |i -1  |l SKN1  |r 2022-07-11  |s 2020-09-26  |t 5  |v NF  |w 2020-04-28  |y KN  |z NF