Výchovné problémy s žáky z pohledu hlubinné psychologie /
Autor ve své knize vychází z výchovného přístupu, jenž respektuje individuální zvláštnosti žáků. S vědomím náročnosti tohoto přístupu a s oporou o řadu kazuistik dokládá, jak může být individualizovaný přístup v konkrétních případech úspěšně realizován u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, v...
Hlavní autor: | Jedlička, Richard |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Portál,
2011
|
Vydání: | Vyd. 1. |
Témata: | |
Konspekt: | 37 |
On-line přístup: |
http://toc.nkp.cz/NKC/201103/contents/nkc20102126267_1.pdf |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Internet
http://toc.nkp.cz/NKC/201103/contents/nkc20102126267_1.pdfOddělení naučné literatury
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
315200274021 | 274021 | 37.048-052 | (neuvedeno) | Dostupné | 16x |