Marketing: principy a nástroje /

Text předkládá pojetí marketingu jako specifického přístupu trhu, ve kterém je zásadní postavení zákazníka. Pozornost soustředí nejprve na postižení podstatných rysů marketingového postupu a působení faktorů, které ovlivňují marketingové rozhodování. Blíže jsou zpracována témata marketingového infor...

Celý popis

Hlavní autor: Koudelka, Jan
Další autoři: Vávra, Oldřich
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydání: Vyd. 1.
Edice: Edice učebních textů. Marketing
Témata:
Konspekt: 658
37.016
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Oddělení naučné literatury

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
315200328929 906521 658 Naučná literatura Dostupné 1x