Jak rozvíjet pohyb, emoce a smysly : pozorné a spokojené dítě /
Příručka je zaměřena na rovnoměrný vývoj u dětí, který zahrnuje propojení pohybu, nervového aparátu a rozvoje myšlení. V praktické příručce aurtorka vysvětluje přístupnou formou terminologii i metody, které jsou založeny na principu montessori pedagogiky. Nabízí různé aktivity a hry, kterými lze pod...
Hlavní autor: | Poláková, Petra |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Grada,
2019
|
Vydání: | Vydání 1. |
Témata: | |
Konspekt: | 613 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 03035nam a22006857i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 77919 | ||
003 | CZ PrSKC | ||
005 | 20200722122120.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 190218s2019 xr a e f 000 0 cze d | ||
020 | |a 9788027107605 |q (brožováno) | ||
040 | |a LTG001 |b cze |e rda |d LTG001 | ||
044 | |a xr |c CZ | ||
072 | 7 | |a 613 |x Hygiena. Lidské zdraví |9 14 | |
080 | |a 316.346.32-053.2 |2 MRF | ||
080 | |a 159.922.72 |2 MRF | ||
080 | |a 613.71/.73 |2 MRF | ||
080 | |a 159.942 |2 MRF | ||
080 | |a 159.93 |2 MRF | ||
080 | |a 612.821.8 |2 MRF | ||
080 | |a 616-008.61 |2 MRF | ||
080 | |a 616.89-008.481 |2 MRF | ||
080 | |a 616.89-008.47-008.481 |2 MRF | ||
080 | |a 615.851 |2 MRF | ||
080 | |a (0.062) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Poláková, Petra |7 ola20191029129 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Jak rozvíjet pohyb, emoce a smysly : |b pozorné a spokojené dítě / |c Petra Poláková |
250 | |a Vydání 1. | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Grada, |c 2019 | |
300 | |a 175 stran : |b ilustrace ; |c 21 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
500 | |a Terminologický slovník | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy | ||
520 | |a Příručka je zaměřena na rovnoměrný vývoj u dětí, který zahrnuje propojení pohybu, nervového aparátu a rozvoje myšlení. |b V praktické příručce aurtorka vysvětluje přístupnou formou terminologii i metody, které jsou založeny na principu montessori pedagogiky. Nabízí různé aktivity a hry, kterými lze podpořit zdravý a všestranný rozvoj u dětí již od raného věku. Zdůrazněna je rovnováha mezi myšlením, pohybem, vnímáním smysly a emocemi. Část knihy je věnována i specifickým poruchám učení a chování. Publikace je vhodná převážně pro rodiče, ale inspiraci v ní mohou čerpat i pedagogičtí pracovníci. | ||
650 | 0 | 7 | |a děti |7 ph114392 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a vývoj dítěte |7 ph127471 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a pohybová aktivita |7 ph124199 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a emoční inteligence |7 ph119926 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a smyslové vnímání |7 ph116195 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a rozvoj myšlení |7 ph135316 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a hyperaktivita |7 ph114743 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a porucha pozornosti spojená s hyperaktivitou |7 ph120994 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a dětská psychoterapie |7 ph139172 |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a children |
650 | 0 | 9 | |a child development |
650 | 0 | 9 | |a movement activity |
650 | 0 | 9 | |a emotional intelligence |
650 | 0 | 9 | |a senses and sensation |
650 | 0 | 9 | |a development of thought |
650 | 0 | 9 | |a hyperactivity |
650 | 0 | 9 | |a attention deficit hyperactivity disorder |
650 | 0 | 9 | |a child psychotherapy |
655 | 7 | |a populárně-naučné publikace |7 fd131864 |2 czenas | |
655 | 9 | |a popular works | |
910 | |a LTG001 | ||
942 | |2 ddc |c KN | ||
999 | |d 77919 | ||
993 | |0 0 |1 315200329264 |2 ddc |4 0 |6 612_821000000000000_8 |7 0 |9 106488 |a 155.72 |b 0 |c 906832 |d 2020-07-22 |e 3 |f NAUC |g 612.821.8 |h 229.00 |i 6 |l NAUC |m 1 |r 2023-07-14 |s 2023-06-12 |t 5 |v NF |w 2020-07-22 |y KN |z NF |