Jak rozvíjet pohyb, emoce a smysly : pozorné a spokojené dítě /

Příručka je zaměřena na rovnoměrný vývoj u dětí, který zahrnuje propojení pohybu, nervového aparátu a rozvoje myšlení. V praktické příručce aurtorka vysvětluje přístupnou formou terminologii i metody, které jsou založeny na principu montessori pedagogiky. Nabízí různé aktivity a hry, kterými lze pod...

Celý popis

Hlavní autor: Poláková, Petra
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada, 2019
Vydání: Vydání 1.
Témata:
Konspekt: 613
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 03035nam a22006857i 4500
001 77919
003 CZ PrSKC
005 20200722122120.0
007 ta
008 190218s2019 xr a e f 000 0 cze d
020 |a 9788027107605  |q (brožováno) 
040 |a LTG001  |b cze  |e rda  |d LTG001 
044 |a xr  |c CZ 
072 7 |a 613  |x Hygiena. Lidské zdraví  |9 14 
080 |a 316.346.32-053.2  |2 MRF 
080 |a 159.922.72  |2 MRF 
080 |a 613.71/.73  |2 MRF 
080 |a 159.942  |2 MRF 
080 |a 159.93  |2 MRF 
080 |a 612.821.8  |2 MRF 
080 |a 616-008.61  |2 MRF 
080 |a 616.89-008.481  |2 MRF 
080 |a 616.89-008.47-008.481  |2 MRF 
080 |a 615.851  |2 MRF 
080 |a (0.062)  |2 MRF 
100 1 |a Poláková, Petra  |7 ola20191029129  |4 aut 
245 1 0 |a Jak rozvíjet pohyb, emoce a smysly :  |b pozorné a spokojené dítě /  |c Petra Poláková 
250 |a Vydání 1. 
264 1 |a Praha :  |b Grada,  |c 2019 
300 |a 175 stran :  |b ilustrace ;  |c 21 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Terminologický slovník 
504 |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 
520 |a Příručka je zaměřena na rovnoměrný vývoj u dětí, který zahrnuje propojení pohybu, nervového aparátu a rozvoje myšlení.  |b V praktické příručce aurtorka vysvětluje přístupnou formou terminologii i metody, které jsou založeny na principu montessori pedagogiky. Nabízí různé aktivity a hry, kterými lze podpořit zdravý a všestranný rozvoj u dětí již od raného věku. Zdůrazněna je rovnováha mezi myšlením, pohybem, vnímáním smysly a emocemi. Část knihy je věnována i specifickým poruchám učení a chování. Publikace je vhodná převážně pro rodiče, ale inspiraci v ní mohou čerpat i pedagogičtí pracovníci. 
650 0 7 |a děti  |7 ph114392  |2 czenas 
650 0 7 |a vývoj dítěte  |7 ph127471  |2 czenas 
650 0 7 |a pohybová aktivita  |7 ph124199  |2 czenas 
650 0 7 |a emoční inteligence  |7 ph119926  |2 czenas 
650 0 7 |a smyslové vnímání  |7 ph116195  |2 czenas 
650 0 7 |a rozvoj myšlení  |7 ph135316  |2 czenas 
650 0 7 |a hyperaktivita  |7 ph114743  |2 czenas 
650 0 7 |a porucha pozornosti spojená s hyperaktivitou  |7 ph120994  |2 czenas 
650 0 7 |a dětská psychoterapie  |7 ph139172  |2 czenas 
650 0 9 |a children 
650 0 9 |a child development 
650 0 9 |a movement activity 
650 0 9 |a emotional intelligence 
650 0 9 |a senses and sensation 
650 0 9 |a development of thought 
650 0 9 |a hyperactivity 
650 0 9 |a attention deficit hyperactivity disorder 
650 0 9 |a child psychotherapy 
655 7 |a populárně-naučné publikace  |7 fd131864  |2 czenas 
655 9 |a popular works 
910 |a LTG001 
942 |2 ddc  |c KN 
999 |d 77919 
993 |0 0  |1 315200329264  |2 ddc  |4 0  |6 612_821000000000000_8  |7 0  |9 106488  |a 155.72  |b 0  |c 906832  |d 2020-07-22  |e 3  |f NAUC  |g 612.821.8  |h 229.00  |i 6  |l NAUC  |m 1  |r 2023-07-14  |s 2023-06-12  |t 5  |v NF  |w 2020-07-22  |y KN  |z NF