Motivační tříminutovky : přes 100 jednoduchých cvičení k aktivizaci skupiny /
Motivace a pozornost žáků a studentů během výuky nutně kolísá. Všimne-li si učitel, že jeho výklad nikdo neposlouchá, děti si vyťukávají textové zprávy, štěbetají, zasněně hledí z okna, usínají nebo dokonce spí, je čas na motivační tříminutovku, neboli životabudič. Tyto jednoduché a osvědčené aktivi...
Hlavní autor: | Paterson, Kathy, 1943- |
---|---|
Další autoři: | Kopicová |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Portál,
2015
|
Vydání: | Vydání první |
Témata: | |
Konspekt: | 371 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 02445nam a2200397 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 10150 | ||
005 | 20190210035028.0 | ||
008 | 170613s2015 xr ||||||||||||||czecze d | ||
020 | |a 978-80-262-0794-8 |q (brožováno) : |c 299.00 Kč | ||
040 | |a LTG001 |b cze |e rda | ||
041 | 1 | |a cze |h eng | |
072 | 7 | |a 371 |x Školství (organizace) |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 371 |2 h | ||
100 | 1 | |a Paterson, Kathy, |d 1943- |7 xx0124086 |4 aut |9 31520 | |
240 | 1 | 0 | |a 3-minute motivators. |l Česky |
245 | 1 | 0 | |a Motivační tříminutovky : |b přes 100 jednoduchých cvičení k aktivizaci skupiny / |c Kathy Paterson ; z anglického originálu 3-minute motivators přeložila Miroslava Kopicová |
250 | |a Vydání první | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Portál, |c 2015 | |
300 | |a 183 stran ; |c 23 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
520 | 2 | |a Motivace a pozornost žáků a studentů během výuky nutně kolísá. Všimne-li si učitel, že jeho výklad nikdo neposlouchá, děti si vyťukávají textové zprávy, štěbetají, zasněně hledí z okna, usínají nebo dokonce spí, je čas na motivační tříminutovku, neboli životabudič. Tyto jednoduché a osvědčené aktivity a hry nevyžadují zvláštní přípravu a jsou časově nenáročné. Dávají příležitost učiteli i žákům či studentům udělat si malou přestávku, ale také rozproudit energii ve třídě nebo ji naopak zklidnit, zaujmout žáky a zvýšit jejich připravenost k učení. Hravost a jednoduchost motivačních tříminutovek velmi ocení i vedoucí nejrůznějších skupin dětí a dospívajících, stejně jako rodiče, kteří hledají nápady na narozeninový večírek | |
650 | 0 | 7 | |a aktivizační metody ve výuce |2 czenas |9 117883 |
650 | 0 | 7 | |a motivace |2 czenas |9 104075 |
650 | 0 | 7 | |a rozvoj pozornosti |2 czenas |9 123513 |
650 | 0 | 7 | |a žáci |2 czenas |9 117648 |
650 | 0 | 7 | |a studenti |7 ph126162 |2 czenas |9 26213 |
650 | 0 | 7 | |a pozornost |7 ph115852 |2 czenas |9 31521 |
650 | 0 | 7 | |a motivace |2 czenas |9 104075 |
650 | 0 | 7 | |a vyučovací metody |2 czenas |9 121952 |
700 | 1 | |7 js20060915023, Miroslava, |a Kopicová |4 trl |9 98979 | |
900 | |a OSA001 |b 16 | ||
910 | |a LTG001 | ||
999 | |d 10150 | ||
993 | |0 0 |1 315200310635 |4 0 |6 371_314000000000000_6 |7 0 |9 21948 |a 209.30 |b 0 |c 310635 |d 2017-06-13 |e 23 |f NAUC |g 371.314.6 |h 299.00 |i OPA |j 127 |l NAUC |m 19 |n 0 |q 2024-04-26 |r 2023-05-17 |s 2023-05-17 |t 5 |v ŠT |w 2018-05-11 |y KN |z ŠT |