Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy /

Hlavní autor: Blažková, Martina
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada, 2007
Vydání: 1. vyd.
Edice: Manažer
Témata:
Konspekt: 339
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 01005nam a2200253 4500
001 42423
005 20190211023418.0
008 071128s2007 xr |||||||||u||||czecze d
020 |a 9788024715353  |q (brož.) :  |c 349.00 Kč 
040 |a LTG001  |b cze 
072 7 |a 339  |x Obchod  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 339.138  |2 h 
100 1 |a Blažková, Martina  |4 aut  |9 103454 
245 1 0 |a Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy /  |c Martina Blažková 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Praha :  |b Grada,  |c 2007 
300 |a 278 s. :  |b il. ;  |c 24 cm 
490 1 |a Manažer 
500 |a Obsahuje grafy a tabulky. 
653 |a obchod  |a marketing  |a řízení  |a plánování  |a podniky  |a firmy  |a postupy  |a strategie  |a kontroly 
830 0 |a Manažer  |9 15744 
910 |a LTG001 
999 |d 42423 
993 |0 0  |1 315200245390  |4 0  |6 339_138000000000000  |7 0  |9 57828  |a 261.75  |b 0  |c 245390  |d 2007-11-28  |e 41  |f NAUC  |g 339.138  |h 349.00  |i 1000000028 - obnova smazání  |j 127  |l NAUC  |m 4  |n 0  |r 2022-07-11  |s 2019-10-23  |t 5  |v ČU  |w 2018-05-11  |y KN  |z ČU