10 smrtelných marketingových hříchů : jak je rozpoznat a nespáchat /

Hlavní autor: Kotler, Philip, 1931-
Další autoři: Adamík, Jiří
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada, 2005
Vydání: 1. vyd.
Témata:
Konspekt: 658
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 01078nam a2200277 4500
001 42632
005 20190211024532.0
008 080108s2005 xr |||||||||u||||czecze d
020 |a 8024709694 :  |c 198.00 Kč 
040 |a LTG001  |b cze 
041 1 |a cze  |h eng 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 658.8  |2 h 
100 1 |a Kotler, Philip,  |d 1931-  |7 jn20011018131  |4 aut  |9 100920 
245 1 0 |a 10 smrtelných marketingových hříchů :  |b jak je rozpoznat a nespáchat /  |c Philip Kotler ; překladatel Jiří Adamík 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Praha :  |b Grada,  |c 2005 
300 |a 139 s. 
500 |a Přeloženo z angličtiny 
504 |a Obsahuje rejstřík 
653 |a marketing  |a strategie  |a řízení podniků  |a management 
700 1 |a Adamík, Jiří  |4 trl  |9 83102 
765 0 |t Ten deadly marketing sins - sings and solutions 
910 |a LTG001 
999 |d 42632 
993 |0 0  |1 315200245945  |4 0  |6 658_800000000000000  |7 0  |9 58051  |b 0  |c 245945  |d 2007-12-18  |e 33  |f NAUC  |g 658.8  |h 198.00  |j 0  |l NAUC  |m 2  |n 0  |r 2023-10-23  |s 2023-09-18  |t 5  |v ŠT  |w 2018-05-11  |y KN  |z ŠT