Inkluzivní vzdělávání : zaměření na speciální vzdělávací potřeby : kulturní, etnické, jazykové aj. aspekty ve výchově : kompetence inkluzivního pedagoga : poznatky z výzkumných šetření : případová studie školy : diagnostika a poradenství : spolupráce s rodinou /
Monografie je věnována inkluzivnímu vzdělávání, tedy pedagogickému konceptu, podle nějž by všechny děti měly navštěvovat třídy hlavního vzdělávacího proudu, a to bez ohledu na stupeň svého postižení.
Hlavní autor: | Hájková, Vanda, 1964- |
---|---|
Další autoři: | Strnadová, Iva, 1977- |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Grada Publishing,
2010
|
Vydání: | Vyd. 1. |
Edice: |
Pedagogika
|
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Oddělení naučné literatury
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
315200263091 | 263091 | 37.043.2(035) | (neuvedeno) | Dostupné | 50x |