Moderní marketing : 4. evropské vydání /

Špičková publikace světového guru marketingu Philipa Kotlera a jeho spolupracovníků, která u nás nebyla dosud nikdy vydána, se komplexně a z praktického manažerského pohledu zabývá všemi důležitými oblastmi marketingového řízení. A co je zcela jedinečné: publikace je šitá na míru pro evropského čten...

Celý popis

Hlavní autor: Kotler, Philip, 1931-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada, 2007
Vydání: 1. vyd.
Témata:
Konspekt: 658
37.016
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Sklad naučná 1

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
315200265660 265660 SKN1 339.138 (neuvedeno) Dostupné 36x