Marketing kulturního dědictví a umění : art marketing v praxi /

Kniha nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Zkušená autorka si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firmy......

Celý popis

Hlavní autor: Johnová, Radka, 1958-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada, 2008
Vydání: 1. vyd.
Edice: Manažer
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Oddělení naučné literatury

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
315200266621 266621 339.138 (neuvedeno) Dostupné 12x