Psychologie médií /

Od novin po sociální sítě hrají masmédia obrovskou roli v utváření způsobu, jakým nahlížíme sami sebe i ty druhé. Autor této poutavé knihy David Giles, který je lektorem psychologie médií při britské University of Winchester, zkoumá naše vztahy s médii, zabývá se účinky reklamy, adorací celebrit a v...

Celý popis

Hlavní autor: Giles, David, 1964-
Další autoři: Šolcová, Helena
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada, 2012
Vydání: Vyd. 1.
Edice: Z pohledu psychologie
Témata:
Konspekt: 316.4/.7
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Oddělení naučné literatury

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
315200275842 275842 316.774 (neuvedeno) Dostupné 12x