Psychologie médií /
Od novin po sociální sítě hrají masmédia obrovskou roli v utváření způsobu, jakým nahlížíme sami sebe i ty druhé. Autor této poutavé knihy David Giles, který je lektorem psychologie médií při britské University of Winchester, zkoumá naše vztahy s médii, zabývá se účinky reklamy, adorací celebrit a v...
Hlavní autor: | Giles, David, 1964- |
---|---|
Další autoři: | Šolcová, Helena |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Grada,
2012
|
Vydání: | Vyd. 1. |
Edice: |
Z pohledu psychologie
|
Témata: | |
Konspekt: | 316.4/.7 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Oddělení naučné literatury
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
315200275842 | 275842 | 316.774 | (neuvedeno) | Dostupné | 12x |