Základy inkluzivní pedagogiky : dítě s postižením, narušením a ohrožením ve škole /
Dítě s postižením, narušením a ohrožením ve škole. Vývoj pedagogických oborů, zvláště pak speciální pedagogiky, je v posledních letech ovlivněn postupným přechodem trendu integrace v celosvětový trend inkluze v pedagogickém procesu. Zatímco při integraci šlo o přizpůsobení dítěte s postižením potřeb...
Další autoři: | Lechta, Viktor |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Portál,
2010
|
Vydání: | Vyd. 1. |
Témata: | |
Konspekt: | 37 |
On-line přístup: |
http://toc.nkp.cz/NKC/201003/contents/nkc20102028983_1.pdf |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Internet
http://toc.nkp.cz/NKC/201003/contents/nkc20102028983_1.pdfSklad naučná 1
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
315200285180 | 285180 | SKN1 316.344.6-056.26/.3-053.2 | Naučná literatura | Dostupné | 21x |