Marketing a strategické řízení ve veřejných službách : jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby /

Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb a co se může stát, nejsou-li tyto principy využívány...

Celý popis

Hlavní autor: Slavík, Jakub
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada, 2014
Vydání: 1. vyd.
Edice: Manažer
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Oddělení naučné literatury

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
315200285185 285185 338.439.5 (neuvedeno) Dostupné 8x