Obchodní podnikání ve 21. století /
Kniha seznamuje se základními pojmy a souvislostmi z oblasti obchodu, vymezuje postavení obchodních firem na trhu a nastiňuje aktuální trendy vývoje. Zaměřuje se na klíčové oblasti managementu obchodních firem, tj. územní strategii, ekonomické i technické aspekty výstavby obchodních jednotek, market...
Hlavní autor: | Mulačová, Věra |
---|---|
Další autoři: | Mulač, Petr |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Grada,
2013
|
Vydání: | 1. vyd. |
Edice: |
Finanční řízení
|
Témata: | |
Konspekt: | 339 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Oddělení naučné literatury
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
315200285775 | 285775 | 658.114 | (neuvedeno) | Dostupné | 3x |