Obchodní podnikání ve 21. století /

Kniha seznamuje se základními pojmy a souvislostmi z oblasti obchodu, vymezuje postavení obchodních firem na trhu a nastiňuje aktuální trendy vývoje. Zaměřuje se na klíčové oblasti managementu obchodních firem, tj. územní strategii, ekonomické i technické aspekty výstavby obchodních jednotek, market...

Celý popis

Hlavní autor: Mulačová, Věra
Další autoři: Mulač, Petr
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada, 2013
Vydání: 1. vyd.
Edice: Finanční řízení
Témata:
Konspekt: 339
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Oddělení naučné literatury

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
315200285775 285775 658.114 (neuvedeno) Dostupné 3x