Objevujeme přírodu : učení hrou a prožitkem /

Joseph Cornell, přírodovědec a pedagog, zjistil, že děti se učí mnohem efektivněji, je-li atmosféra učení naplněna radostí a je-li jim umožněno, aby se do předmětu učení zcela ponořily. Jeho koncepce tzv. flow učení (flow označuje plynutí – tedy plynutí zážitku samotného, splynutí prožívajícího člov...

Celý popis

Hlavní autor: Cornell, Joseph Bharat, 1950-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Portál, 2012
Vydání: Vyd. 1.
Témata:
Konspekt: 371
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 01882nam a2200337 4500
001 57915
005 20190316173029.0
008 140828s2012 xr |||e||||||||||czecze d
015 |a cnb002379187 
020 |a 9788026201458  |q (brož.) :  |c 180.00 Kč 
040 |a LTG001  |b cze 
041 1 |a cze  |h eng 
072 7 |a 371  |x Školství (organizace)  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 371.3+502  |2 h 
100 1 |a Cornell, Joseph Bharat,  |d 1950-  |7 kv2012727191  |4 aut  |9 11349 
245 1 0 |a Objevujeme přírodu :  |b učení hrou a prožitkem /  |c Joseph Cornell ; [z anglického originálu přeložila Lenka Kapsová] 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Praha :  |b Portál,  |c 2012 
300 |a 141 s. :  |b il. ;  |c 21 cm 
504 |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 
520 2 |a Joseph Cornell, přírodovědec a pedagog, zjistil, že děti se učí mnohem efektivněji, je-li atmosféra učení naplněna radostí a je-li jim umožněno, aby se do předmětu učení zcela ponořily. Jeho koncepce tzv. flow učení (flow označuje plynutí – tedy plynutí zážitku samotného, splynutí prožívajícího člověka s intenzivním prožitkem) zahrnuje čtyři na sebe navazující kroky: 1. probuzení nadšení, 2. zaměření pozornosti, 3. ponoření do nezprostředkované zkušenosti a 4. sdílení zážitků s ostatními. 
650 4 |a environmental education 
650 4 |a nature study 
650 4 |a teaching methods 
653 |a výchova  |a enviromentální výchova  |a příroda  |a děti  |a vyučovací metody 
765 0 |t Sharing nature with children II 
901 |b 9788026201458  |f 1. vyd.  |o 20121024 
910 |a LTG001 
928 |a Portál 
999 |d 57915 
993 |0 0  |1 315200288619  |4 0  |6 M_371_000000000000000_3502  |7 0  |9 74573  |a 80.00  |b 0  |c 288619  |d 2014-08-28  |e 14  |f M  |g M 371.3+502  |h 180.00  |i Jiří Pařízek  |j 127  |l M  |n 0  |r 2024-04-03  |s 2024-02-27  |t 7  |v ŠT  |w 2018-05-11  |y KN  |z ŠT