Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu /

Kniha moderátora a lektora komunikace Karla Voříška a marketingové expertky Jitky Vysekalové. Vydejte se se s nimi na čtivou a poutavou cestu přes uvědomění si svého vlastního já a budování osobní image.

Hlavní autor: Voříšek, Karel, 1963-
Další autoři: Vysekalová, Jitka, 1941-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada, 2015
Vydání: 1. vyd.
Témata:
Konspekt: 316.4/.7
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Oddělení naučné literatury

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
315200298981 298981 316.77 (neuvedeno) Dostupné 6x