Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu /
Kniha moderátora a lektora komunikace Karla Voříška a marketingové expertky Jitky Vysekalové. Vydejte se se s nimi na čtivou a poutavou cestu přes uvědomění si svého vlastního já a budování osobní image.
Hlavní autor: | Voříšek, Karel, 1963- |
---|---|
Další autoři: | Vysekalová, Jitka, 1941- |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Grada,
2015
|
Vydání: | 1. vyd. |
Témata: | |
Konspekt: | 316.4/.7 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Oddělení naučné literatury
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
315200298981 | 298981 | 316.77 | (neuvedeno) | Dostupné | 6x |