Bez loga /
Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve 20. století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku...
Hlavní autor: | Klein, Naomi, 1970- |
---|---|
Další autoři: | Kaas, Pavel, 1969- |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Argo ;
2005
|
Vydání: | 1. vyd. |
Edice: |
Zip (Argo : Dokořán)
|
Témata: | |
Konspekt: | 339.7/.9 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Oddělení naučné literatury
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
315200300784 | 300784 | 334.726 | (neuvedeno) | Dostupné | 6x |