Ready player one /

Píše se rok 2045 a svět nejen že se stále potácí v ekonomické krizi, ale zásadně se přidala i krize energetická. Situace většiny lidí na Zemi je neutěšená a tak není divu, že kdo může, uniká do virtuální reality on-line hry OASIS. Nejen, že svět virtuálních životů dává zapomenout na nesnesitelnost ž...

Celý popis

Hlavní autor: Cline, Ernest, 1972-
Další autoři: Funioková, Naděžda
Médium: Audiokniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Knižní klub, 2018
Vydání: Vydání třetí, v EMG druhé
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 02384nim a2200433 i 4500
001 72950
003 CZ PrSKC
005 20190209231313.0
007 ta
008 171221s2018 xr g 000 f cze
020 |a 9788024260426  |c Kč 329,00 
040 |b cze  |e rda  |d LTG001  |a LTG001 
041 1 |a cze  |h eng 
044 |a xr  |c CZ 
080 |a 821.111(73)-31  |2 MRF 
080 |a (0:82-311.9)  |2 MRF 
100 1 |a Cline, Ernest,  |d 1972-  |7 xx0147343  |4 aut 
240 1 0 |a Ready player one.  |l Česky 
245 1 0 |a Ready player one /  |c Ernest Cline ; šte Milosla König 
250 |a Vydání třetí, v EMG druhé 
264 1 |a Praha :  |b Knižní klub,  |c 2018 
300 |a 2 audiodiky MP3, 15hodin 30minut  |c 12 cm 
336 |a mluvené slovo  |b spw  |2 rdacontent 
337 |a audio  |b s  |2 rdamedia 
338 |a audiodisk  |b sd  |2 rdacarrier 
500 |a Přeloženo z angličtiny, 2 CD 
520 |a Píše se rok 2045 a svět nejen že se stále potácí v ekonomické krizi, ale zásadně se přidala i krize energetická. Situace většiny lidí na Zemi je neutěšená a tak není divu, že kdo může, uniká do virtuální reality on-line hry OASIS. Nejen, že svět virtuálních životů dává zapomenout na nesnesitelnost života opravdového, ale navíc tvůrce hry zakódoval do světa OASIS indicie, které mají schopného hráče dovést až k cíli. Tím se předpokládá být poklad nesmírné ceny, neboť autor virtuálu byl miliardářem. Když obyčejný středoškolák při hře o jednu z indicií víceméně zakopne, rozjede se hon. A těžko říci, kde bude nebezpečnější. Zda ve světě virtuálním nebo v tom skutečném. 
520 |a Zajímavý sci-fi román věnující se tematice počítačových her a jejich předpokládané roli v budoucnosti a odkazující v příběhu na základní pilíře herního žánru. 
546 |a Český text 
653 |a mluvené slovo  |a audioknihy 
655 7 |a americké romány  |7 fd131796  |2 czenas 
655 7 |a vědecko-fantastické romány  |7 fd133847  |2 czenas 
655 9 |a American fiction 
655 9 |a science fiction novels 
700 1 |a Funioková, Naděžda  |7 jx20051130019  |4 trl 
910 |a LTG001 
942 |2 ddc 
999 |d 72950 
993 |0 0  |1 315200316177  |2 ddc  |4 0  |6 MS  |7 0  |9 95467  |a 224.00  |b 0  |c 901345  |d 2018-05-29  |e 10  |f HUD  |g MS  |h 392.00  |i 6  |l HUD  |m 19  |p 15943  |r 2023-10-24  |s 2023-10-10  |t 6  |v AV  |w 2018-05-29  |y AB  |z AV