Dítě a přírodní zákony : převratná metoda vzdělávání pro předškolní děti /

Autorka v knize představuje převratný způsob výuky předškolních dětí s uplatněním přístupu Montessori, doplněný o nejnovější poznatky z oboru neurovědy.

Hlavní autor: Alvarez, Céline, 1983-
Další autoři: Jovanovičová, Hana
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Knižní klub, 2018
Vydání: Vydání první
Edice: Universum (Knižní klub)
Témata:
Konspekt: 373.2/.3
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Shrnutí: Autorka v knize představuje převratný způsob výuky předškolních dětí s uplatněním přístupu Montessori, doplněný o nejnovější poznatky z oboru neurovědy.
Každé dítě se rodí s přirozenou touhou po poznání. Pokud vyrůstá od počátku v harmonickém světě plný hravých a zábavných podnětů, podporují se tím maximálně jeho logické schopnosti, kreativita, pohybové dovednosti, manuální zručnost, vyjadřování, empatie či umělecké schopnosti. Bohužel současný vzdělávací systém nerespektuje přirozené mechanismy lidského učení, nerozvíjí tak správně vrozené schopnosti dětí a ty z velké části opouštějí vzdělávací instituce s velmi nízkým edukačním potenciálem. Autorka provedla zlomový experiment v mateřské škole v Gennevilliers, v oblasti s velkými sociálními a ekonomickými nerovnostmi. Podrobně zaznamenala tříletou zkušenost s uplatňováním přístupu Montessori, který obohatila o nejnovější poznatky z oboru neurovědy. Ve své knize podrobně rozebírá jednotlivé okruhy výuky a dosažené výjimečné výsledky. Nakladatelská anotace. Kráceno.
Fyzický popis: 286 stran : ilustrace ; 24 cm
Bibliografie: Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN: 9788024260020