Přechody v dětství od narození do čtrnácti let : význam, výzvy, důsledky - úkoly pro vychovatele a učitele /

Význam, výzvy, důsledky - úkoly pro vychovatele a učitele Dítě ve svém vývoji prochází několika významnými přechody: ve 3, 6, 9 a 12 letech. Přitom ztrácí oporu v tom, co bylo, a musí hledat novou jistotu v životě. Bývají to kritické chvíle, které však otevírají nové možnosti. Zkušení waldorfští pe...

Celý popis

Hlavní autor: Aerts, Clara, 1962-
Další autoři: Engelsman, Reinoud, Flatters, Ursula, 1955-, Hall, Elizabeth, Osswald, Florian, Röh, Claus-Peter, 1955-, Weber, Susan, Hradil, Radomil, 1967-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Lelekovice : Franesa, 2018
Vydání: Vydání první
Témata:
Konspekt: 37
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 02917nam a22005897i 4500
001 74501
003 CZ PrSKC
005 20190209234119.0
007 ta
008 190103s2018 xr a e 100 0 cze d
020 |a 9788090711495  |q (brožováno) 
040 |b cze  |e rda  |d LTG001  |a LTG001 
041 1 |a cze  |h ger 
044 |a xr  |c CZ 
072 7 |a 37  |x Výchova a vzdělávání  |9 22 
080 |a 159.922.72  |2 MRF 
080 |a 37.03-053.2  |2 MRF 
080 |a 316.346.32  |2 MRF 
080 |a 37.091.4  |2 MRF 
080 |a (062.534)  |2 MRF 
100 1 |a Aerts, Clara,  |d 1962-  |7 jo20191019499  |4 aut 
240 1 0 |a Übergänge in der Kindheit von der Geburt bis 14 Jahren.  |l Česky 
245 1 0 |a Přechody v dětství od narození do čtrnácti let :  |b význam, výzvy, důsledky - úkoly pro vychovatele a učitele /  |c Clara Aertsová, Reinoud Engelsman, Ursula Flattersová, Elizabeth Hallová, Florian Osswald, Claus-Peter Röh, Susan Weberová ; z německého vydání Übergänge in der Kindheit von der Geburt bis 14 Jahren ... přeložil Radomil Hradil 
250 |a Vydání první 
264 1 |a Lelekovice :  |b Franesa,  |c 2018 
300 |a 122 stran :  |b ilustrace ;  |c 21 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy 
520 |a  Význam, výzvy, důsledky - úkoly pro vychovatele a učitele Dítě ve svém vývoji prochází několika významnými přechody: ve 3, 6, 9 a 12 letech. Přitom ztrácí oporu v tom, co bylo, a musí hledat novou jistotu v životě. Bývají to kritické chvíle, které však otevírají nové možnosti. Zkušení waldorfští pedagogové dávají v této knize odpovědi na otázky spojené s přechody v dětství, především ale podněty k dalšímu vlastnímu hledání a zkoumání.  
650 0 7 |a vývoj dítěte  |7 ph127471  |2 czenas 
650 0 7 |a výchova dítěte  |7 ph127420  |2 czenas 
650 0 7 |a životní fáze  |7 ph138791  |2 czenas 
650 0 7 |a waldorfská pedagogika  |7 ph116719  |2 czenas 
650 0 9 |a child development 
650 0 9 |a child rearing 
650 0 9 |a phases of life 
650 0 9 |a Waldorf education 
655 7 |a sborníky konferencí  |7 fd133333  |2 czenas 
655 9 |a proceedings of conferences 
700 1 |a Engelsman, Reinoud  |7 jo20191019507  |4 aut 
700 1 |a Flatters, Ursula,  |d 1955-  |7 jo20191019520  |4 aut 
700 1 |a Hall, Elizabeth  |7 jo20191019555  |4 aut 
700 1 |a Osswald, Florian  |7 jo20191019530  |4 aut 
700 1 |a Röh, Claus-Peter,  |d 1955-  |7 jo20191019537  |4 aut 
700 1 |a Weber, Susan  |7 jo20191019547  |4 aut 
700 1 |a Hradil, Radomil,  |d 1967-  |7 xx0002864  |4 trl 
910 |a LTG001 
942 |2 ddc 
999 |d 74501 
993 |0 0  |1 315200320283  |2 ddc  |4 0  |6 37_000000000000000_03053_2  |7 0  |9 98776  |a 117.00  |b 0  |c 902977  |d 2018-12-17  |e 3  |f NAUC  |g 37.03-053.2  |h 190.00  |i 6  |l NAUC  |m 4  |r 2023-01-31  |s 2022-09-02  |t 5  |v NF  |w 2018-12-17  |y KN  |z NF