Přechody v dětství od narození do čtrnácti let : význam, výzvy, důsledky - úkoly pro vychovatele a učitele /
Význam, výzvy, důsledky - úkoly pro vychovatele a učitele Dítě ve svém vývoji prochází několika významnými přechody: ve 3, 6, 9 a 12 letech. Přitom ztrácí oporu v tom, co bylo, a musí hledat novou jistotu v životě. Bývají to kritické chvíle, které však otevírají nové možnosti. Zkušení waldorfští pe...
Hlavní autor: | Aerts, Clara, 1962- |
---|---|
Další autoři: | Engelsman, Reinoud, Flatters, Ursula, 1955-, Hall, Elizabeth, Osswald, Florian, Röh, Claus-Peter, 1955-, Weber, Susan, Hradil, Radomil, 1967- |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Lelekovice :
Franesa,
2018
|
Vydání: | Vydání první |
Témata: | |
Konspekt: | 37 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 02917nam a22005897i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 74501 | ||
003 | CZ PrSKC | ||
005 | 20190209234119.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 190103s2018 xr a e 100 0 cze d | ||
020 | |a 9788090711495 |q (brožováno) | ||
040 | |b cze |e rda |d LTG001 |a LTG001 | ||
041 | 1 | |a cze |h ger | |
044 | |a xr |c CZ | ||
072 | 7 | |a 37 |x Výchova a vzdělávání |9 22 | |
080 | |a 159.922.72 |2 MRF | ||
080 | |a 37.03-053.2 |2 MRF | ||
080 | |a 316.346.32 |2 MRF | ||
080 | |a 37.091.4 |2 MRF | ||
080 | |a (062.534) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Aerts, Clara, |d 1962- |7 jo20191019499 |4 aut | |
240 | 1 | 0 | |a Übergänge in der Kindheit von der Geburt bis 14 Jahren. |l Česky |
245 | 1 | 0 | |a Přechody v dětství od narození do čtrnácti let : |b význam, výzvy, důsledky - úkoly pro vychovatele a učitele / |c Clara Aertsová, Reinoud Engelsman, Ursula Flattersová, Elizabeth Hallová, Florian Osswald, Claus-Peter Röh, Susan Weberová ; z německého vydání Übergänge in der Kindheit von der Geburt bis 14 Jahren ... přeložil Radomil Hradil |
250 | |a Vydání první | ||
264 | 1 | |a Lelekovice : |b Franesa, |c 2018 | |
300 | |a 122 stran : |b ilustrace ; |c 21 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
504 | |a Obsahuje bibliografické odkazy | ||
520 | |a Význam, výzvy, důsledky - úkoly pro vychovatele a učitele Dítě ve svém vývoji prochází několika významnými přechody: ve 3, 6, 9 a 12 letech. Přitom ztrácí oporu v tom, co bylo, a musí hledat novou jistotu v životě. Bývají to kritické chvíle, které však otevírají nové možnosti. Zkušení waldorfští pedagogové dávají v této knize odpovědi na otázky spojené s přechody v dětství, především ale podněty k dalšímu vlastnímu hledání a zkoumání. | ||
650 | 0 | 7 | |a vývoj dítěte |7 ph127471 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a výchova dítěte |7 ph127420 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a životní fáze |7 ph138791 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a waldorfská pedagogika |7 ph116719 |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a child development |
650 | 0 | 9 | |a child rearing |
650 | 0 | 9 | |a phases of life |
650 | 0 | 9 | |a Waldorf education |
655 | 7 | |a sborníky konferencí |7 fd133333 |2 czenas | |
655 | 9 | |a proceedings of conferences | |
700 | 1 | |a Engelsman, Reinoud |7 jo20191019507 |4 aut | |
700 | 1 | |a Flatters, Ursula, |d 1955- |7 jo20191019520 |4 aut | |
700 | 1 | |a Hall, Elizabeth |7 jo20191019555 |4 aut | |
700 | 1 | |a Osswald, Florian |7 jo20191019530 |4 aut | |
700 | 1 | |a Röh, Claus-Peter, |d 1955- |7 jo20191019537 |4 aut | |
700 | 1 | |a Weber, Susan |7 jo20191019547 |4 aut | |
700 | 1 | |a Hradil, Radomil, |d 1967- |7 xx0002864 |4 trl | |
910 | |a LTG001 | ||
942 | |2 ddc | ||
999 | |d 74501 | ||
993 | |0 0 |1 315200320283 |2 ddc |4 0 |6 37_000000000000000_03053_2 |7 0 |9 98776 |a 117.00 |b 0 |c 902977 |d 2018-12-17 |e 3 |f NAUC |g 37.03-053.2 |h 190.00 |i 6 |l NAUC |m 4 |r 2023-01-31 |s 2022-09-02 |t 5 |v NF |w 2018-12-17 |y KN |z NF |