Nauč mě, jak to mám udělat sám : pedagogika Montessori vysvětlená rodičům /
Příručka je určená převážně rodičům předškolních dětí, kteří se chtějí srozumitelně seznámit s principy jednoho z alternativních stylů vzdělávání, tzv. pedagogiky Montessori. Přehledný průvodce představuje konkrétní kroky a postupy alternativní metody vzdělávání, která si klade za cíl zdokonalovat s...
Hlavní autor: | Poussin, Charlotte |
---|---|
Další autoři: | Roberfroid, André, 1942-, Klimšová, Zuzana |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Svojtka & Co.,
2018
|
Vydání: | První české vydání |
Témata: | |
Konspekt: | 37 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 02577nam a22004577i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 74744 | ||
003 | CZ PrSKC | ||
005 | 20190211150541.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 181227s2018 xr e |||| 0 cze d | ||
020 | |a 9788025624593 |q (brožováno) | ||
040 | |a LTG001 |b cze |e rda |9 1 |d LTG001 | ||
041 | 1 | |a cze |h fre | |
044 | |a xr |c CZ | ||
072 | 7 | |a 37 |x Výchova a vzdělávání |9 22 | |
080 | |a 316.34 |2 MRF-sel | ||
080 | |a 37.018.5-053.3 |2 MRF-sel | ||
080 | |a 37.03 |2 MRF-sel | ||
100 | 1 | |a Poussin, Charlotte |7 osa20191019488 |4 aut | |
240 | 1 | 0 | |a Apprends-moi a faire seul. |l Česky |
245 | 1 | 0 | |a Nauč mě, jak to mám udělat sám : |b pedagogika Montessori vysvětlená rodičům / |c Charlotte Poussin ; předmluva André Roberfroid |
250 | |a První české vydání | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Svojtka & Co., |c 2018 | |
300 | |a 222 stran : |b barevné ilustrace ; |c 19 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
500 | |a Z francouzštiny přeložila Zuzana Klimšová | ||
500 | |a "Zaměřeno na věk 3-6 let"--Obálka | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii | ||
520 | |a Příručka je určená převážně rodičům předškolních dětí, kteří se chtějí srozumitelně seznámit s principy jednoho z alternativních stylů vzdělávání, tzv. pedagogiky Montessori. |b Přehledný průvodce představuje konkrétní kroky a postupy alternativní metody vzdělávání, která si klade za cíl zdokonalovat schopnosti dítěte tak, aby v budoucnu bylo lépe přizpůsobivé stále se měnícímu světu a rozvíjelo pozitivní vztahy se svým okolím. Jednotlivé kapitoly se věnují historii, základním pilířům Montessori pedagogiky - v předškolním i školním prostředí, seznámí s rolí učitele a zdůrazňují důležitost spolupráce s rodiči. Poslední kapitola obsahuje pracovní listy s domácími aktivitami, které mohou přispět k rozvoji dětí od 2,5 do 6 let. | ||
650 | 0 | 7 | |a metoda Montessori |7 ph122781 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a děti předškolního věku |7 ph119710 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a výchova dítěte |7 ph127420 |2 czenas |
655 | 7 | |a příručky |7 fd133209 |2 czenas | |
700 | 1 | |a Roberfroid, André, |d 1942- |7 osa20191019493 |4 aui | |
700 | 1 | |a Klimšová, Zuzana |7 ola2018997312 |4 trl | |
910 | |a LTG001 | ||
942 | |2 ddc | ||
999 | |d 74744 | ||
993 | |0 0 |1 315200320878 |2 ddc |4 0 |6 37_018000000000000_5053_3 |7 0 |9 99281 |a 203.32 |b 0 |c 903219 |d 2019-02-11 |e 5 |f NAUC |g 37.018.5-053.3 |h 299.00 |i 6 |l NAUC |m 6 |q 2024-05-20 |r 2024-04-19 |s 2024-04-19 |t 5 |v NF |w 2019-02-11 |y KN |z NF |