Tajemství pokladu svatého Václava : gamebook /
Gamebook obsahující příběh o dobrodružné výpravě dvou dětí do české historie. Vojta a Klárka se dostávají do minulosti a podaří se jim navštívit dobu knížete Václava, císaře Karla IV., Jiřího z Poděbrad, císařovny Marie Terezie nebo Tomáše G. Masaryka. Každá kapitola je ukončena logickým, matematick...
Hlavní autor: | Šindelářová, Renata, 1973- |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Portál,
2019
|
Vydání: | Vydání první |
Edice: |
Gamebook (Portál)
|
Témata: | |
Konspekt: | 821.162.3-3 821-93 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 02417nam a22005057i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 78356 | ||
003 | CZ PrSKC | ||
005 | 20200929144508.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 191111s2019 xr a b 000 j cze d | ||
020 | |a 9788026215110 |q (brožováno) | ||
040 | |a LTG001 |b cze |e rda |d LTG001 | ||
044 | |a xr |c CZ | ||
072 | 7 | |a 821.162.3-3 |x Česká próza |9 25 | |
072 | 7 | |a 821-93 |x Literatura pro děti a mládež (beletrie) |9 26 | |
080 | |a 821.162.3-32 |2 MRF | ||
080 | |a 821-93 |2 MRF | ||
080 | |a 94(437.3) |2 MRF | ||
080 | |a (0:82-32) |2 MRF | ||
080 | |a (0.05)793.7 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Šindelářová, Renata, |d 1973- |7 xx0004561 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Tajemství pokladu svatého Václava : |b gamebook / |c Renata Šindelářová |
250 | |a Vydání první | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Portál, |c 2019 | |
300 | |a 122 stran : |b ilustrace ; |c 21 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
336 | |a statický obraz |b sti |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
490 | 1 | |a Gamebook | |
520 | |a Gamebook obsahující příběh o dobrodružné výpravě dvou dětí do české historie. |b Vojta a Klárka se dostávají do minulosti a podaří se jim navštívit dobu knížete Václava, císaře Karla IV., Jiřího z Poděbrad, císařovny Marie Terezie nebo Tomáše G. Masaryka. Každá kapitola je ukončena logickým, matematickým, jazykovým, postřehovým či jiným úkolem, který děti odkáže na pokračování v příběhu. Na některých místech se čtenáři mohou i samostatně rozhodnout, jak by dle nich měl příběh pokračovat. Děti si tak bystří hlavu i vlastní úsudek a navíc se nenásilnou formou dozvídají informace ze života našich předků. Nakladatelská anotace. Kráceno. | ||
521 | 8 | |a Pro děti od 9 do 13 let | |
651 | 7 | |a Česko |7 ge128065 |x dějiny |2 czenas | |
651 | 9 | |a Czechia |x history |2 eczenas | |
655 | 7 | |a české příběhy |7 fd133973 |2 czenas | |
655 | 7 | |a publikace pro děti |7 fd133156 |2 czenas | |
655 | 7 | |a čtenářské hry |7 fd133978 |2 czenas | |
655 | 9 | |a Czech stories | |
655 | 9 | |a children's literature | |
655 | 9 | |a literary recreations | |
830 | 0 | |a Gamebook (Portál) | |
910 | |a LTG001 | ||
942 | |2 ddc |c KN | ||
999 | |d 78356 | ||
993 | |0 0 |1 315200329756 |2 ddc |4 0 |6 M |7 0 |9 107403 |a 137.31 |b 0 |c 907308 |d 2020-09-29 |e 2 |f M |g M |h 199.00 |i 29 |l M |m 1 |r 2023-12-12 |s 2023-11-06 |t 8 |v FIC |w 2020-09-29 |y KN |z FIC |e 1 |