Webcopywriting pro samouky : průvodce moderního marketéra a podnikatele po webovém obsahu /
Díky příručce si vybudujete přesvědčivou internetovou identitu, připravíte strategii pro webový obsah a napíšete produktové texty, které budou zákazníkům dávat smysl. Co víc potřebujete k podnikání v éře internetu? Jen kvalitní produkt, trochu odvahy a chuť komunikovat s lidmi. Webový copywriter a k...
Hlavní autor: | Šenkapoun, Pavel, 1980- |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Brno :
Zoner Press,
2015
|
Vydání: | Vydání první |
Edice: |
Encyklopedie Zoner Press
|
Témata: | |
Konspekt: | 659 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Oddělení naučné literatury
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
315200331450 | 908106 | 004.738.12 | Naučná literatura | Dostupné | 3x |