Šest kroků ke zvládnutí ADHD : manuál pro rodiče i učitele /
Jednoduchý a flexibilní program nabízí šest kroků, jak zvládnout poruchy pozornosti a hyperaktivitu neboli ADHD. V knize najdete hry, které pomohou k zlepšení pozornosti dítěte, a ověřené nápady, které dítěti pomohou, aby si lépe organizovalo prostor a čas. ADHD je výzvou pro všechny, jak pro dítě,...
Hlavní autor: | Laver-Bradbury, Cathy |
---|---|
Další autoři: | Thompson, Margaret, 1946-, Weeks, Anne, Antonínová, Hana, 1959- |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Portál,
2016
|
Vydání: | Vydání první |
Témata: | |
Konspekt: | 376 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 02618nam a2200421 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 8191 | ||
005 | 20190210025859.0 | ||
008 | 160603s2016 xr ||||||||||||||czecze d | ||
015 | |a cnb002755429 | ||
020 | |a 978-80-262-1035-1 |q (brožováno) : |c Kč 235.00 | ||
040 | |a LTG001 |b cze |e rda | ||
041 | 1 | |a cze |h eng | |
072 | 7 | |a 376 |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 616.89-008.47 |2 h | ||
100 | 1 | |a Laver-Bradbury, Cathy |7 mub2016901455 |4 aut |9 27049 | |
240 | 1 | 0 | |a Step by step help for children with ADHD. |l Česky |
245 | 1 | 0 | |a Šest kroků ke zvládnutí ADHD : |b manuál pro rodiče i učitele / |c Cathy Laver-Bradbury, Margaret Thompson, Anne Weeks a kol. ; z anglického originálu Step by step help for children with ADHD přeložila Hana Antonínová |
246 | 3 | |a 6 kroků ke zvládnutí ADHD | |
250 | |a Vydání první | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Portál, |c 2016 | |
300 | |a 143 stran : |b ilustrace ; |c 21 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
520 | 2 | |a Jednoduchý a flexibilní program nabízí šest kroků, jak zvládnout poruchy pozornosti a hyperaktivitu neboli ADHD. V knize najdete hry, které pomohou k zlepšení pozornosti dítěte, a ověřené nápady, které dítěti pomohou, aby si lépe organizovalo prostor a čas. ADHD je výzvou pro všechny, jak pro dítě, tak pro „jeho“ dospělé, tedy rodiče a učitele. Autoři vycházejí z poznatku, že děti s ADHD potřebují, abychom se o ně starali jinak, než se staráme o děti, které nemají problémy s koncentrací a hyperaktivitou. Kniha vychází z řady studií i ze zkušeností rodin, kde žije dítě s ADHD | |
650 | 0 | 7 | |a hyperaktivní děti |2 czenas |9 104085 |
650 | 0 | 7 | |a porucha pozornosti spojená s hyperaktivitou |2 czenas |9 13255 |
650 | 0 | 7 | |a výchova dítěte |2 czenas |9 46987 |
650 | 0 | 7 | |a psychologie dítěte |2 czenas |9 90413 |
650 | 0 | 7 | |a rodiče a děti |2 czenas |9 49525 |
653 | 0 | |a ADHD |a projevy onemocnění |a denní režim |a rozvíjení dovedností |a volný čas |a interpersonální komunikace |a učení |a rodinná výchova | |
655 | 7 | |a metodické příručky |2 czenas | |
700 | 1 | |a Thompson, Margaret, |d 1946- |7 xx0201483 |4 aut |9 27050 | |
700 | 1 | |a Weeks, Anne |4 aut |9 27051 | |
700 | 1 | |a Antonínová, Hana, |d 1959- |7 jn20001005163 |4 trl |9 117082 | |
910 | |a LTG001 | ||
999 | |d 8191 | ||
993 | |0 0 |1 315200304037 |4 0 |6 616_000000000000000_89008_47 |7 0 |9 19750 |a 164.50 |b 0 |c 304037 |d 2016-06-03 |e 16 |f NAUC |g 616.89-008.47 |h 235.00 |i OPA |j 127 |l NAUC |m 7 |n 0 |r 2023-12-16 |s 2023-11-15 |t 5 |v ŠT |w 2018-05-11 |y KN |z ŠT |