Šest kroků ke zvládnutí ADHD : manuál pro rodiče i učitele /

Jednoduchý a flexibilní program nabízí šest kroků, jak zvládnout poruchy pozornosti a hyperaktivitu neboli ADHD. V knize najdete hry, které pomohou k zlepšení pozornosti dítěte, a ověřené nápady, které dítěti pomohou, aby si lépe organizovalo prostor a čas. ADHD je výzvou pro všechny, jak pro dítě,...

Celý popis

Hlavní autor: Laver-Bradbury, Cathy
Další autoři: Thompson, Margaret, 1946-, Weeks, Anne, Antonínová, Hana, 1959-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Portál, 2016
Vydání: Vydání první
Témata:
Konspekt: 376
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 02618nam a2200421 i 4500
001 8191
005 20190210025859.0
008 160603s2016 xr ||||||||||||||czecze d
015 |a cnb002755429 
020 |a 978-80-262-1035-1  |q (brožováno) :  |c Kč 235.00 
040 |a LTG001  |b cze  |e rda 
041 1 |a cze  |h eng 
072 7 |a 376  |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 616.89-008.47  |2 h 
100 1 |a Laver-Bradbury, Cathy  |7 mub2016901455  |4 aut  |9 27049 
240 1 0 |a Step by step help for children with ADHD.  |l Česky 
245 1 0 |a Šest kroků ke zvládnutí ADHD :  |b manuál pro rodiče i učitele /  |c Cathy Laver-Bradbury, Margaret Thompson, Anne Weeks a kol. ; z anglického originálu Step by step help for children with ADHD přeložila Hana Antonínová 
246 3 |a 6 kroků ke zvládnutí ADHD 
250 |a Vydání první 
264 1 |a Praha :  |b Portál,  |c 2016 
300 |a 143 stran :  |b ilustrace ;  |c 21 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
520 2 |a Jednoduchý a flexibilní program nabízí šest kroků, jak zvládnout poruchy pozornosti a hyperaktivitu neboli ADHD. V knize najdete hry, které pomohou k zlepšení pozornosti dítěte, a ověřené nápady, které dítěti pomohou, aby si lépe organizovalo prostor a čas. ADHD je výzvou pro všechny, jak pro dítě, tak pro „jeho“ dospělé, tedy rodiče a učitele. Autoři vycházejí z poznatku, že děti s ADHD potřebují, abychom se o ně starali jinak, než se staráme o děti, které nemají problémy s koncentrací a hyperaktivitou. Kniha vychází z řady studií i ze zkušeností rodin, kde žije dítě s ADHD 
650 0 7 |a hyperaktivní děti  |2 czenas  |9 104085 
650 0 7 |a porucha pozornosti spojená s hyperaktivitou  |2 czenas  |9 13255 
650 0 7 |a výchova dítěte  |2 czenas  |9 46987 
650 0 7 |a psychologie dítěte  |2 czenas  |9 90413 
650 0 7 |a rodiče a děti  |2 czenas  |9 49525 
653 0 |a ADHD  |a projevy onemocnění  |a denní režim  |a rozvíjení dovedností  |a volný čas  |a interpersonální komunikace  |a učení  |a rodinná výchova 
655 7 |a metodické příručky  |2 czenas 
700 1 |a Thompson, Margaret,  |d 1946-  |7 xx0201483  |4 aut  |9 27050 
700 1 |a Weeks, Anne  |4 aut  |9 27051 
700 1 |a Antonínová, Hana,  |d 1959-  |7 jn20001005163  |4 trl  |9 117082 
910 |a LTG001 
999 |d 8191 
993 |0 0  |1 315200304037  |4 0  |6 616_000000000000000_89008_47  |7 0  |9 19750  |a 164.50  |b 0  |c 304037  |d 2016-06-03  |e 16  |f NAUC  |g 616.89-008.47  |h 235.00  |i OPA  |j 127  |l NAUC  |m 7  |n 0  |r 2023-12-16  |s 2023-11-15  |t 5  |v ŠT  |w 2018-05-11  |y KN  |z ŠT