Marketing v cestovním ruchu : jak uspět v domácí i světové konkurenci /
Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice. První část se nadále zabývá volným časem, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Více prostoru je věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a pr...
Hlavní autor: | Jakubíková, Dagmar, 1948- |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Grada,
2012
|
Vydání: | 2., aktualiz. a rozš. vyd. |
Témata: | |
Konspekt: | 658 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Oddělení naučné literatury
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
315200275799 | 275799 | 338.487 | (neuvedeno) | Dostupné | 20x |