Marketing v cestovním ruchu : jak uspět v domácí i světové konkurenci /

Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice. První část se nadále zabývá volným časem, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Více prostoru je věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a pr...

Celý popis

Hlavní autor: Jakubíková, Dagmar, 1948-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada, 2012
Vydání: 2., aktualiz. a rozš. vyd.
Témata:
Konspekt: 658
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Oddělení naučné literatury

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
315200275799 275799 338.487 (neuvedeno) Dostupné 20x