Strategický marketing /
Publikace uznávané autorky se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií. Kniha přehledně zasvěcuje do problematiky strateg...
Hlavní autor: | Jakubíková, Dagmar, 1948- |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Grada,
2008
|
Vydání: | 1. vyd. |
Edice: |
Expert (Grada)
|
Témata: | |
Konspekt: | 658 37.016 |
On-line přístup: |
http://toc.nkp.cz/NKC/200811/contents/nkc20081818741_1.pdf |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Internet
http://toc.nkp.cz/NKC/200811/contents/nkc20081818741_1.pdfOddělení naučné literatury
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
315200280136 | 280136 | 658.8(075) | (neuvedeno) | Dostupné | 23x |