Strategický marketing /

Publikace uznávané autorky se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií. Kniha přehledně zasvěcuje do problematiky strateg...

Celý popis

Hlavní autor: Jakubíková, Dagmar, 1948-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada, 2008
Vydání: 1. vyd.
Edice: Expert (Grada)
Témata:
Konspekt: 658
37.016
On-line přístup: http://toc.nkp.cz/NKC/200811/contents/nkc20081818741_1.pdf
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Internet

http://toc.nkp.cz/NKC/200811/contents/nkc20081818741_1.pdf

Oddělení naučné literatury

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
315200280136 280136 658.8(075) (neuvedeno) Dostupné 23x