Teorie výchovy : k vybraným problémům a perspektivám jedné pedagogické disciplíny /
Kniha představuje koncept teorie výchovy jako komplexně založené reflexe zohledňující metodologickou dvojznačnost východisek v myšlení o výchově: východisko filosofie a východisko vědy. Čtenář v textu nalezne rozbor pojmů, bez nichž se teorie výchovy neobejde (diskurs, formativní proces, zájem, auto...
Hlavní autor: | Strouhal, Martin |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Grada,
2013
|
Vydání: | Vyd. 1. |
Edice: |
Pedagogika (Grada)
|
Témata: | |
Konspekt: | 37 37.016 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 02454nam a2200421 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 56286 | ||
005 | 20190316171930.0 | ||
008 | 131204s2013 xr |||e||||||||||czecze d | ||
015 | |a cnb002483526 | ||
020 | |a 9788024742120 |q (brož.) : |c 299.00 Kč | ||
040 | |a LTG001 |b cze | ||
041 | 0 | |a cze |b eng | |
072 | 7 | |a 37 |x Výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
072 | 7 | |a 37.016 |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 37.01 |2 h | ||
100 | 1 | |a Strouhal, Martin |7 xx0134082 |4 aut |9 123306 | |
245 | 1 | 0 | |a Teorie výchovy : |b k vybraným problémům a perspektivám jedné pedagogické disciplíny / |c Martin Strouhal |
250 | |a Vyd. 1. | ||
260 | |a Praha : |b Grada, |c 2013 | ||
300 | |a 192 s. ; |c 21 cm | ||
490 | 1 | |a Pedagogika | |
500 | |a Anglické resumé | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík | ||
520 | 2 | |a Kniha představuje koncept teorie výchovy jako komplexně založené reflexe zohledňující metodologickou dvojznačnost východisek v myšlení o výchově: východisko filosofie a východisko vědy. Čtenář v textu nalezne rozbor pojmů, bez nichž se teorie výchovy neobejde (diskurs, formativní proces, zájem, autorita, vzdělání, kultura, teorie, praxe aj.) Autor se ptá, zda soudobé pedagogice s jejím důrazem na „akci“ a „zážitek“ nechybí zájem o hlubší reflexi právě těchto základních pojmů. Polemizuje s pokusy chápat výchovu skrze jednoznačné definice, zdůrazňuje antinomickou, kontradiktorickou podstatu procesu výchovy a celé pedagogické teorie. | |
650 | 4 | |a general educational science | |
650 | 4 | |a education | |
650 | 4 | |a philosophy of education | |
650 | 0 | 7 | |a obecná pedagogika |2 czenas |9 109480 |
650 | 0 | 7 | |a výchova |x teorie |2 czenas |9 123304 |
650 | 0 | 7 | |a filozofie výchovy |2 czenas |9 123305 |
655 | 7 | |a učební texty |2 czenas | |
830 | 0 | |a Pedagogika (Grada) | |
901 | |b 9788024742120 |f 1. vyd. |o 20131031 | ||
910 | |a LTG001 | ||
928 | |a Grada Publishing | ||
999 | |d 56286 | ||
993 | |0 0 |1 315200284111 |4 0 |6 37_010000000000000 |7 0 |9 72793 |a 209.30 |b 0 |c 284111 |d 2013-12-04 |e 32 |f M |g 37.01 |h 299.00 |i Obchodní propagační agentura |j 127 |l NAUC |m 4 |n 0 |r 2024-03-21 |s 2024-03-20 |t 5 |v ŠT |w 2018-05-11 |y KN |z ŠT | ||
993 | |0 0 |1 315200284896 |4 0 |6 SKN_1_370000000000000_01 |7 0 |9 72794 |a 236.81 |b 0 |c 284896 |d 2013-12-26 |e 5 |f SKN1 |g SKN1 37.01 |h 299.00 |i Kosmas |j 127 |l SKN1 |n 0 |r 2022-07-12 |s 2017-11-10 |t 5 |v ŠT |w 2018-05-11 |y KN |z ŠT |