Učit (se) příběhem : Komenského Labyrint a didaktické možnosti narativní alegorie /

Příběh má zvláštní moc. Říká se, že pravda oděná do příběhu projde každými dveřmi. Pedagogika ví, že příběhy fungují, ale obvykle se neptá proč. Tato studie usiluje o propojení těchto otázek, respektive chce přispět literárními postřehy do pedagogické diskuse ohledně efektivity příběhu jako didaktic...

Celý popis

Hlavní autor: Hábl, Jan, 1975-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Brno : Host, 2013
Vydání: Vyd. 1.
Edice: Teoretická knihovna
Témata:
Konspekt: 37
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Oddělení naučné literatury

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
315200288920 288920 37.013.73 (neuvedeno) Dostupné 15x