Učit (se) příběhem : Komenského Labyrint a didaktické možnosti narativní alegorie /
Příběh má zvláštní moc. Říká se, že pravda oděná do příběhu projde každými dveřmi. Pedagogika ví, že příběhy fungují, ale obvykle se neptá proč. Tato studie usiluje o propojení těchto otázek, respektive chce přispět literárními postřehy do pedagogické diskuse ohledně efektivity příběhu jako didaktic...
Hlavní autor: | Hábl, Jan, 1975- |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Brno :
Host,
2013
|
Vydání: | Vyd. 1. |
Edice: |
Teoretická knihovna
|
Témata: | |
Konspekt: | 37 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Shrnutí: |
Příběh má zvláštní moc. Říká se, že pravda oděná do příběhu projde každými dveřmi. Pedagogika ví, že příběhy fungují, ale obvykle se neptá proč. Tato studie usiluje o propojení těchto otázek, respektive chce přispět literárními postřehy do pedagogické diskuse ohledně efektivity příběhu jako didaktického prostředku. |
---|---|
Popis jednotky: |
Anglické resumé |
Fyzický popis: |
120 s. ; 21 cm |
Bibliografie: |
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík |
ISBN: |
9788072949014 |