Učit (se) příběhem : Komenského Labyrint a didaktické možnosti narativní alegorie /

Příběh má zvláštní moc. Říká se, že pravda oděná do příběhu projde každými dveřmi. Pedagogika ví, že příběhy fungují, ale obvykle se neptá proč. Tato studie usiluje o propojení těchto otázek, respektive chce přispět literárními postřehy do pedagogické diskuse ohledně efektivity příběhu jako didaktic...

Celý popis

Hlavní autor: Hábl, Jan, 1975-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Brno : Host, 2013
Vydání: Vyd. 1.
Edice: Teoretická knihovna
Témata:
Konspekt: 37
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 02274nam a2200493 4500
001 57994
005 20190316173103.0
008 140909s2013 xr |||e||||||||||czecze d
015 |a cnb002474298 
020 |a 9788072949014  |q (brož.) :  |c 189.00 Kč 
040 |a LTG001  |b cze 
041 0 |a cze  |b eng 
043 |a e-xr--- 
045 |a u-u- 
072 7 |a 37  |x Výchova a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 37.013.73  |2 h 
100 1 |a Hábl, Jan,  |d 1975-  |7 hka2010577128  |4 aut  |9 11463 
245 1 0 |a Učit (se) příběhem :  |b Komenského Labyrint a didaktické možnosti narativní alegorie /  |c Jan Hábl 
246 1 3 |a Učit se příběhem- Komenského Labyrint a didaktické možnosti narativní alegorie 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Brno :  |b Host,  |c 2013 
300 |a 120 s. ;  |c 21 cm 
490 1 |a Teoretická knihovna ;  |v sv. 33 
500 |a Anglické resumé 
504 |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 
520 2 |a Příběh má zvláštní moc. Říká se, že pravda oděná do příběhu projde každými dveřmi. Pedagogika ví, že příběhy fungují, ale obvykle se neptá proč. Tato studie usiluje o propojení těchto otázek, respektive chce přispět literárními postřehy do pedagogické diskuse ohledně efektivity příběhu jako didaktického prostředku. 
600 1 7 |a Komenský, Jan Amos,  |d 1592-1670  |2 czenas  |9 90047 
650 4 |a philosophy of education 
650 4 |a narratives 
650 4 |a teaching 
650 4 |a philosophy of education 
650 4 |a interpretation and reception of literature 
650 0 7 |a didaktika  |2 czenas  |9 121950 
650 0 7 |a filozofie výchovy  |2 czenas  |9 123305 
650 0 7 |a narativita  |2 czenas  |9 11460 
650 0 7 |a filozofie výchovy  |z Česko  |y 17. stol  |2 czenas  |9 11461 
650 0 7 |a interpretace a přijetí literárního díla  |x pedagogické aspekty  |2 czenas  |9 11462 
655 7 |a studie  |2 czenas 
830 0 |a Teoretická knihovna  |9 17178 
901 |b 9788072949014  |f 1. vyd.  |o 20130827 
910 |a LTG001 
928 |a Host - vydavatelství 
999 |d 57994 
993 |0 0  |1 315200288920  |4 0  |6 37_013000000000000_73  |7 0  |9 74661  |b 0  |c 288920  |d 2014-09-09  |e 15  |f NAUC  |g 37.013.73  |h 189.00  |i Česká knihovna  |j 127  |l NAUC  |m 1  |n 0  |r 2022-07-11  |s 2019-11-22  |t 5  |v ŠT  |w 2018-05-11  |y KN  |z ŠT