Učit (se) příběhem : Komenského Labyrint a didaktické možnosti narativní alegorie /
Příběh má zvláštní moc. Říká se, že pravda oděná do příběhu projde každými dveřmi. Pedagogika ví, že příběhy fungují, ale obvykle se neptá proč. Tato studie usiluje o propojení těchto otázek, respektive chce přispět literárními postřehy do pedagogické diskuse ohledně efektivity příběhu jako didaktic...
Hlavní autor: | Hábl, Jan, 1975- |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Brno :
Host,
2013
|
Vydání: | Vyd. 1. |
Edice: |
Teoretická knihovna
|
Témata: | |
Konspekt: | 37 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 02274nam a2200493 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 57994 | ||
005 | 20190316173103.0 | ||
008 | 140909s2013 xr |||e||||||||||czecze d | ||
015 | |a cnb002474298 | ||
020 | |a 9788072949014 |q (brož.) : |c 189.00 Kč | ||
040 | |a LTG001 |b cze | ||
041 | 0 | |a cze |b eng | |
043 | |a e-xr--- | ||
045 | |a u-u- | ||
072 | 7 | |a 37 |x Výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 37.013.73 |2 h | ||
100 | 1 | |a Hábl, Jan, |d 1975- |7 hka2010577128 |4 aut |9 11463 | |
245 | 1 | 0 | |a Učit (se) příběhem : |b Komenského Labyrint a didaktické možnosti narativní alegorie / |c Jan Hábl |
246 | 1 | 3 | |a Učit se příběhem- Komenského Labyrint a didaktické možnosti narativní alegorie |
250 | |a Vyd. 1. | ||
260 | |a Brno : |b Host, |c 2013 | ||
300 | |a 120 s. ; |c 21 cm | ||
490 | 1 | |a Teoretická knihovna ; |v sv. 33 | |
500 | |a Anglické resumé | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík | ||
520 | 2 | |a Příběh má zvláštní moc. Říká se, že pravda oděná do příběhu projde každými dveřmi. Pedagogika ví, že příběhy fungují, ale obvykle se neptá proč. Tato studie usiluje o propojení těchto otázek, respektive chce přispět literárními postřehy do pedagogické diskuse ohledně efektivity příběhu jako didaktického prostředku. | |
600 | 1 | 7 | |a Komenský, Jan Amos, |d 1592-1670 |2 czenas |9 90047 |
650 | 4 | |a philosophy of education | |
650 | 4 | |a narratives | |
650 | 4 | |a teaching | |
650 | 4 | |a philosophy of education | |
650 | 4 | |a interpretation and reception of literature | |
650 | 0 | 7 | |a didaktika |2 czenas |9 121950 |
650 | 0 | 7 | |a filozofie výchovy |2 czenas |9 123305 |
650 | 0 | 7 | |a narativita |2 czenas |9 11460 |
650 | 0 | 7 | |a filozofie výchovy |z Česko |y 17. stol |2 czenas |9 11461 |
650 | 0 | 7 | |a interpretace a přijetí literárního díla |x pedagogické aspekty |2 czenas |9 11462 |
655 | 7 | |a studie |2 czenas | |
830 | 0 | |a Teoretická knihovna |9 17178 | |
901 | |b 9788072949014 |f 1. vyd. |o 20130827 | ||
910 | |a LTG001 | ||
928 | |a Host - vydavatelství | ||
999 | |d 57994 | ||
993 | |0 0 |1 315200288920 |4 0 |6 37_013000000000000_73 |7 0 |9 74661 |b 0 |c 288920 |d 2014-09-09 |e 15 |f NAUC |g 37.013.73 |h 189.00 |i Česká knihovna |j 127 |l NAUC |m 1 |n 0 |r 2022-07-11 |s 2019-11-22 |t 5 |v ŠT |w 2018-05-11 |y KN |z ŠT |