Učit (se) příběhem : Komenského Labyrint a didaktické možnosti narativní alegorie /

Příběh má zvláštní moc. Říká se, že pravda oděná do příběhu projde každými dveřmi. Pedagogika ví, že příběhy fungují, ale obvykle se neptá proč. Tato studie usiluje o propojení těchto otázek, respektive chce přispět literárními postřehy do pedagogické diskuse ohledně efektivity příběhu jako didaktic...

Celý popis

Hlavní autor: Hábl, Jan, 1975-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Brno : Host, 2013
Vydání: Vyd. 1.
Edice: Teoretická knihovna
Témata:
Konspekt: 37
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Buďte první, kdo okomentuje tento záznam!
Vaše komentáře