Spotřební chování a segmentace trhu /

Jací jsou vlastně spotřebitelé našich produktů, jaké jsou jejich představy, požadavky, proč produkty užívají, s jakými okolnostmi je to spojeno? Do jaké míry je jejich rozhodování tváří v tvář tržní nabídce podmíněno kulturním prostředím, jejich psychikou? Jak vůbec toto rozhodování probíhá? Má-li b...

Celý popis

Hlavní autor: Koudelka, Jan
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydání: Vyd. 1.
Edice: Edice učebních textů. Marketing
Témata:
Konspekt: 339
37.016
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Oddělení naučné literatury

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
315200328940 906506 339.138 Naučná literatura Dostupné 2x