Spotřební chování a segmentace trhu /
Jací jsou vlastně spotřebitelé našich produktů, jaké jsou jejich představy, požadavky, proč produkty užívají, s jakými okolnostmi je to spojeno? Do jaké míry je jejich rozhodování tváří v tvář tržní nabídce podmíněno kulturním prostředím, jejich psychikou? Jak vůbec toto rozhodování probíhá? Má-li b...
Hlavní autor: | Koudelka, Jan |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydání: | Vyd. 1. |
Edice: |
Edice učebních textů. Marketing
|
Témata: | |
Konspekt: | 339 37.016 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Oddělení naučné literatury
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
315200328940 | 906506 | 339.138 | Naučná literatura | Dostupné | 2x |