Marketingová komunikace : to nejlepší z nových trendů /

Další vydání knihy představuje to nejlepší z nových trendů v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu. Autor ukazuje praktické aplikace efektivních kombinací nových metod s těmi tradičními, sleduje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu...

Celý popis

Hlavní autor: Frey, Petr, 1957-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Management Press, 2008
Vydání: 2., rozš. vyd.
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Oddělení naučné literatury

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
315200256965 256965 658.8 Naučná literatura Dostupné 22x