Marketingová komunikace : to nejlepší z nových trendů /
Další vydání knihy představuje to nejlepší z nových trendů v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu. Autor ukazuje praktické aplikace efektivních kombinací nových metod s těmi tradičními, sleduje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu...
Hlavní autor: | Frey, Petr, 1957- |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Management Press,
2008
|
Vydání: | 2., rozš. vyd. |
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Oddělení naučné literatury
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
315200256965 | 256965 | 658.8 | Naučná literatura | Dostupné | 22x |