Marketingová komunikace : jak komunikovat na našem trhu /

Kniha komplexně a čtivě seznamuje s nástroji marketingové komunikace a jejich aplikacemi na našem trhu. Srozumitelný text je doplněn mnoha příklady z české a částečně i slovenské praxe. Po seznámení s modelem marketingové komunikace a problematikou komunikačního plánování se dozvíte vše podstatné o...

Celý popis

Hlavní autor: Karlíček, Miroslav, 1979-
Další autoři: Král, Petr
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada, 2011
Vydání: 1. vyd.
Témata:
On-line přístup: http://toc.nkp.cz/NKC/201103/contents/nkc20112163364_1.pdf
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Internet

http://toc.nkp.cz/NKC/201103/contents/nkc20112163364_1.pdf

Oddělení naučné literatury

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
315200265663 265663 339.138 (neuvedeno) Dostupné 23x