Marketingová komunikace : jak komunikovat na našem trhu /
Kniha komplexně a čtivě seznamuje s nástroji marketingové komunikace a jejich aplikacemi na našem trhu. Srozumitelný text je doplněn mnoha příklady z české a částečně i slovenské praxe. Po seznámení s modelem marketingové komunikace a problematikou komunikačního plánování se dozvíte vše podstatné o...
Hlavní autor: | Karlíček, Miroslav, 1979- |
---|---|
Další autoři: | Král, Petr |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Grada,
2011
|
Vydání: | 1. vyd. |
Témata: | |
On-line přístup: |
http://toc.nkp.cz/NKC/201103/contents/nkc20112163364_1.pdf |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Internet
http://toc.nkp.cz/NKC/201103/contents/nkc20112163364_1.pdfOddělení naučné literatury
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
315200265663 | 265663 | 339.138 | (neuvedeno) | Dostupné | 23x |