Emoce v marketingu : jak oslovit srdce zákazníka /

Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli - od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie.

Hlavní autor: Vysekalová, Jitka, 1941-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada, 2014
Vydání: 1. vyd.
Edice: Expert (Grada)
Témata:
Konspekt: 659
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Oddělení naučné literatury

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
315200285762 285762 658.8 (neuvedeno) Dostupné 15x