Psychologie reklamy /
Publikace přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Manažeři, specialisté a studenti marketingu se dozví o nových směrech marketingové komunikace, o účinnosti reklamy v denících, časopisech, rozhlase, televizi a na internetu. Získáte aktuální výsledky testování reklamy,...
Hlavní autor: | Vysekalová, Jitka, 1941- |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Grada Publishing,
2007
|
Vydání: | 3., rozš. a aktualiz. vyd. |
Edice: |
Expert
|
Témata: | |
Konspekt: | 659 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Oddělení naučné literatury
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
315200264748 | 264748 | 659.1 | (neuvedeno) | Dostupné | 31x |