Psychologie reklamy /

Publikace přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Manažeři, specialisté a studenti marketingu se dozví o nových směrech marketingové komunikace, o účinnosti reklamy v denících, časopisech, rozhlase, televizi a na internetu. Získáte aktuální výsledky testování reklamy,...

Celý popis

Hlavní autor: Vysekalová, Jitka, 1941-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada Publishing, 2007
Vydání: 3., rozš. a aktualiz. vyd.
Edice: Expert
Témata:
Konspekt: 659
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Oddělení naučné literatury

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
315200264748 264748 659.1 (neuvedeno) Dostupné 31x