Marketingová komunikace : jak komunikovat na našem trhu /

Kniha komplexně a čtivě seznamuje s nástroji marketingové komunikace a jejich aplikacemi na našem trhu. Srozumitelný text je doplněn mnoha příklady z české a částečně i slovenské praxe. Po seznámení s modelem marketingové komunikace a problematikou komunikačního plánování se dozvíte vše podstatné o...

Celý popis

Hlavní autor: Karlíček, Miroslav, 1979-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada Publishing, 2016
Vydání: 2., aktualizované a doplněné vydání
Témata:
Konspekt: 658
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Oddělení naučné literatury

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
315200302382 302382 658.8 (neuvedeno) Dostupné 18x