Výchovné problémy s žáky z pohledu hlubinné psychologie /

Autor ve své knize vychází z výchovného přístupu, jenž respektuje individuální zvláštnosti žáků. S vědomím náročnosti tohoto přístupu a s oporou o řadu kazuistik dokládá, jak může být individualizovaný přístup v konkrétních případech úspěšně realizován u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, v...

Celý popis

Hlavní autor: Jedlička, Richard
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Portál, 2011
Vydání: Vyd. 1.
Témata:
Konspekt: 37
On-line přístup: http://toc.nkp.cz/NKC/201103/contents/nkc20102126267_1.pdf
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Shrnutí: Autor ve své knize vychází z výchovného přístupu, jenž respektuje individuální zvláštnosti žáků. S vědomím náročnosti tohoto přístupu a s oporou o řadu kazuistik dokládá, jak může být individualizovaný přístup v konkrétních případech úspěšně realizován u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, v případě hrozby sociálně patologického vývoje, nebo naopak při podpoře latentního nadání. Cílem jeho textu je srozumitelně vyložit, jak různé analytické směry rozumějí problematice socializace v rámci rodiny (ve vztazích k rodičům a sourozencům) i školy (ve vztahu učitel – žák). Autor na konkrétních příkladech demonstruje, jak pochopení podstaty raných frustrací a poruch v sociálních vazbách usnadňuje porozumění aktuálním vztahovým problémům u dospívajících.
Popis jednotky: Anglické resumé
Fyzický popis: 246 s. ; 23 cm
Bibliografie: Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
ISBN: 9788073677886