Výchovné problémy s žáky z pohledu hlubinné psychologie /

Autor ve své knize vychází z výchovného přístupu, jenž respektuje individuální zvláštnosti žáků. S vědomím náročnosti tohoto přístupu a s oporou o řadu kazuistik dokládá, jak může být individualizovaný přístup v konkrétních případech úspěšně realizován u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, v...

Celý popis

Hlavní autor: Jedlička, Richard
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Portál, 2011
Vydání: Vyd. 1.
Témata:
Konspekt: 37
On-line přístup: http://toc.nkp.cz/NKC/201103/contents/nkc20102126267_1.pdf
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 02631nam a2200481 4500
001 53058
005 20190316170444.0
008 120910s2011 xr |||f||||||||||czecze d
020 |a 9788073677886  |q (brož.) :  |c 359.00 Kč 
040 |a LTG001  |b cze 
041 0 |a cze  |b eng 
072 7 |a 37  |x Výchova a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 37.048-052  |2 h 
100 1 |a Jedlička, Richard  |4 aut  |9 84227 
245 1 0 |a Výchovné problémy s žáky z pohledu hlubinné psychologie /  |c Richard Jedlička 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Praha :  |b Portál,  |c 2011 
300 |a 246 s. ;  |c 23 cm 
500 |a Anglické resumé 
504 |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky 
520 2 |a Autor ve své knize vychází z výchovného přístupu, jenž respektuje individuální zvláštnosti žáků. S vědomím náročnosti tohoto přístupu a s oporou o řadu kazuistik dokládá, jak může být individualizovaný přístup v konkrétních případech úspěšně realizován u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, v případě hrozby sociálně patologického vývoje, nebo naopak při podpoře latentního nadání. Cílem jeho textu je srozumitelně vyložit, jak různé analytické směry rozumějí problematice socializace v rámci rodiny (ve vztazích k rodičům a sourozencům) i školy (ve vztahu učitel – žák). Autor na konkrétních příkladech demonstruje, jak pochopení podstaty raných frustrací a poruch v sociálních vazbách usnadňuje porozumění aktuálním vztahovým problémům u dospívajících. 
650 4 |a learners 
650 4 |a educational counseling 
650 4 |a depth psychology 
650 4 |a personality development 
650 4 |a socialization 
650 4 |a childhood 
650 4 |a maturation 
650 0 7 |a žáci  |2 czenas  |9 117648 
650 0 7 |a výchovné poradenství  |2 czenas  |9 84225 
650 0 7 |a hlubinná psychologie  |x duchovní aspekty  |2 czenas  |9 108330 
650 0 7 |a vývoj osobnosti  |2 czenas  |9 85884 
650 0 7 |a socializace  |2 czenas  |9 117649 
650 0 7 |a dětství  |2 czenas  |9 83510 
650 0 7 |a dospívání  |2 czenas  |9 114881 
653 |a výchova  |a problémy  |a mládež 
655 7 |a monografie  |2 czenas 
856 4 |u http://toc.nkp.cz/NKC/201103/contents/nkc20102126267_1.pdf 
901 |b 9788073677886  |f 1. vyd.  |o 20120604 
910 |a LTG001 
928 |a Portál 
999 |d 53058 
993 |0 0  |1 315200274021  |4 0  |6 37_000000000000000_048052  |7 0  |9 69276  |a 314.00  |b 0  |c 274021  |d 2012-09-10  |e 16  |f NAUC  |g 37.048-052  |h 359.00  |i Obchodní propagační agentura  |j 127  |l NAUC  |m 16  |n 0  |r 2024-01-24  |s 2024-01-09  |t 5  |v ŠT  |w 2018-05-11  |y KN  |z ŠT