Sportovní marketing : CSR a sponzoring /

Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze...

Celý popis

Hlavní autor: Kunz, Vilém, 1974-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada Publishing, 2018
Vydání: První vydání
Témata:
Konspekt: 796
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Oddělení naučné literatury

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
315200316142 901258 796.062+339.138 Naučná literatura Dostupné 1x