Dítě, škola a matematika : konstruktivistické přístupy k vyučování /
Odborná publikace je určena učitelům (zejména učitelům matematiky na základních školách) a studentům učitelství, které by měla dovést k zamyšlení nad současnými metodami vyučování a nad tím ,jak je zkvalitnit. Autoři v knize přestavují moderní pohled na podstatu vyučování, který zachycuje světové tr...
Hlavní autor: | Hejný, Milan, 1936- |
---|---|
Další autoři: | Kuřina, František, 1932- |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydání: | Vyd. 1. |
Edice: |
Pedagogická praxe (Portál)
|
Témata: | |
Konspekt: | 37.09 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Oddělení naučné literatury
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
315200320338 | 903051 | 371.3+51 | Naučná literatura | Dostupné | 6x |