Dítě, škola a matematika : konstruktivistické přístupy k vyučování /

Odborná publikace je určena učitelům (zejména učitelům matematiky na základních školách) a studentům učitelství, které by měla dovést k zamyšlení nad současnými metodami vyučování a nad tím ,jak je zkvalitnit. Autoři v knize přestavují moderní pohled na podstatu vyučování, který zachycuje světové tr...

Celý popis

Hlavní autor: Hejný, Milan, 1936-
Další autoři: Kuřina, František, 1932-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydání: Vyd. 1.
Edice: Pedagogická praxe (Portál)
Témata:
Konspekt: 37.09
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Oddělení naučné literatury

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
315200320338 903051 371.3+51 Naučná literatura Dostupné 6x