Dítě, škola a matematika : konstruktivistické přístupy k vyučování /
Odborná publikace je určena učitelům (zejména učitelům matematiky na základních školách) a studentům učitelství, které by měla dovést k zamyšlení nad současnými metodami vyučování a nad tím ,jak je zkvalitnit. Autoři v knize přestavují moderní pohled na podstatu vyučování, který zachycuje světové tr...
Hlavní autor: | Hejný, Milan, 1936- |
---|---|
Další autoři: | Kuřina, František, 1932- |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydání: | Vyd. 1. |
Edice: |
Pedagogická praxe (Portál)
|
Témata: | |
Konspekt: | 37.09 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 02536nam a22004577a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 74571 | ||
003 | CZ PrSKC | ||
005 | 20190211103328.0 | ||
007 | tu | ||
008 | 010925s2001 xr a e 001 0 cze d | ||
020 | |a 8071785814 |q (brož.) : |c Kč 227,00 | ||
040 | |b cze |d LTG001 |e rda |a LTG001 | ||
044 | |a xr |c CZ | ||
072 | 7 | |a 37.09 |x Organizace výuky a vzdělávání |9 22 | |
080 | |a 51 |2 MRF | ||
080 | |a 37.091.3 |2 MRF | ||
080 | |a 37.02 |2 MRF | ||
080 | |a (035) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Hejný, Milan, |d 1936- |7 jk01040589 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Dítě, škola a matematika : |b konstruktivistické přístupy k vyučování / |c Milan Hejný, František Kuřina |
250 | |a Vyd. 1. | ||
264 | |a Praha : |b Portál, |c 2001 | ||
300 | |a 192 s. : |b il. ; |c 23 cm | ||
336 | |2 rdacontent |a text |b txt | ||
337 | |2 rdamedia |a bez média |b n | ||
338 | |2 rdacarrier |a svazek |b nc | ||
490 | 1 | |a Pedagogická praxe | |
504 | |a Obsahuje bibliografii a rejstřík | ||
520 | |a Odborná publikace je určena učitelům (zejména učitelům matematiky na základních školách) a studentům učitelství, které by měla dovést k zamyšlení nad současnými metodami vyučování a nad tím ,jak je zkvalitnit. Autoři v knize přestavují moderní pohled na podstatu vyučování, který zachycuje světové trendy v pedagogice a psychologii. Ukazují, jakým způsobem probíhá u žáků poznávací proces, jakým způsobem ho ovlivnuje osobnost učitele i samotného žáka nebo sociální klima ve třídě. Vysvětlují vztah mezi realitou a jejím obrazem v myšlení žáka a v učivu. Srovnávají současný transmisivní způsob vyučování s moderním vyučováním konstruktivním. A právě na vyučování matematice a na řadě příběhů z praxe formulují zajímavě a srozumitelně zásady didaktického konstruktivismu. 12.11.2011 Selinges | ||
520 | |a Zásady didaktického konstruktivismu ilustrované na vyučování matematice. | ||
650 | 0 | 7 | |a studium a výuka |7 ph136700 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a didaktika |7 ph114316 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a matematika |7 ph117231 |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a Mathematics |x Study and teaching |
655 | 7 | |a příručky |7 fd133209 |2 czenas | |
700 | 1 | |a Kuřina, František, |d 1932- |7 jk01071035 |4 aut | |
830 | 0 | |a Pedagogická praxe (Portál) | |
910 | |a LTG001 | ||
942 | |2 ddc | ||
999 | |d 74571 | ||
993 | |0 0 |1 315200320338 |2 ddc |4 0 |6 371_000000000000000_351 |7 0 |9 98887 |a 0.00 |b 0 |c 903051 |d 2018-12-17 |e 6 |f NAUC |g 371.3+51 |h 200.00 |i -1 |l NAUC |m 6 |r 2024-04-22 |s 2024-03-25 |t 5 |v NF |w 2018-12-17 |y KN |z NF |