Dítě, škola a matematika : konstruktivistické přístupy k vyučování /

Odborná publikace je určena učitelům (zejména učitelům matematiky na základních školách) a studentům učitelství, které by měla dovést k zamyšlení nad současnými metodami vyučování a nad tím ,jak je zkvalitnit. Autoři v knize přestavují moderní pohled na podstatu vyučování, který zachycuje světové tr...

Celý popis

Hlavní autor: Hejný, Milan, 1936-
Další autoři: Kuřina, František, 1932-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydání: Vyd. 1.
Edice: Pedagogická praxe (Portál)
Témata:
Konspekt: 37.09
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 02536nam a22004577a 4500
001 74571
003 CZ PrSKC
005 20190211103328.0
007 tu
008 010925s2001 xr a e 001 0 cze d
020 |a 8071785814  |q (brož.) :  |c Kč 227,00 
040 |b cze  |d LTG001  |e rda  |a LTG001 
044 |a xr  |c CZ 
072 7 |a 37.09  |x Organizace výuky a vzdělávání  |9 22 
080 |a 51  |2 MRF 
080 |a 37.091.3  |2 MRF 
080 |a 37.02  |2 MRF 
080 |a (035)  |2 MRF 
100 1 |a Hejný, Milan,  |d 1936-  |7 jk01040589  |4 aut 
245 1 0 |a Dítě, škola a matematika :  |b konstruktivistické přístupy k vyučování /  |c Milan Hejný, František Kuřina 
250 |a Vyd. 1. 
264 |a Praha :  |b Portál,   |c 2001 
300 |a 192 s. :  |b il. ;  |c 23 cm 
336 |2 rdacontent  |a text  |b txt 
337 |2 rdamedia  |a bez média  |b n 
338 |2 rdacarrier  |a svazek  |b nc 
490 1 |a Pedagogická praxe 
504 |a Obsahuje bibliografii a rejstřík 
520 |a Odborná publikace je určena učitelům (zejména učitelům matematiky na základních školách) a studentům učitelství, které by měla dovést k zamyšlení nad současnými metodami vyučování a nad tím ,jak je zkvalitnit. Autoři v knize přestavují moderní pohled na podstatu vyučování, který zachycuje světové trendy v pedagogice a psychologii. Ukazují, jakým způsobem probíhá u žáků poznávací proces, jakým způsobem ho ovlivnuje osobnost učitele i samotného žáka nebo sociální klima ve třídě. Vysvětlují vztah mezi realitou a jejím obrazem v myšlení žáka a v učivu. Srovnávají současný transmisivní způsob vyučování s moderním vyučováním konstruktivním. A právě na vyučování matematice a na řadě příběhů z praxe formulují zajímavě a srozumitelně zásady didaktického konstruktivismu. 12.11.2011 Selinges 
520 |a Zásady didaktického konstruktivismu ilustrované na vyučování matematice. 
650 0 7 |a studium a výuka  |7 ph136700  |2 czenas 
650 0 7 |a didaktika  |7 ph114316  |2 czenas 
650 0 7 |a matematika  |7 ph117231  |2 czenas 
650 0 9 |a Mathematics  |x Study and teaching 
655 7 |a příručky  |7 fd133209  |2 czenas 
700 1 |a Kuřina, František,  |d 1932-  |7 jk01071035  |4 aut 
830 0 |a Pedagogická praxe (Portál) 
910 |a LTG001 
942 |2 ddc 
999 |d 74571 
993 |0 0  |1 315200320338  |2 ddc  |4 0  |6 371_000000000000000_351  |7 0  |9 98887  |a 0.00  |b 0  |c 903051  |d 2018-12-17  |e 6  |f NAUC  |g 371.3+51  |h 200.00  |i -1  |l NAUC  |m 6  |r 2024-04-22  |s 2024-03-25  |t 5  |v NF  |w 2018-12-17  |y KN  |z NF