Dítě, škola a matematika : konstruktivistické přístupy k vyučování /

Odborná publikace je určena učitelům (zejména učitelům matematiky na základních školách) a studentům učitelství, které by měla dovést k zamyšlení nad současnými metodami vyučování a nad tím ,jak je zkvalitnit. Autoři v knize přestavují moderní pohled na podstatu vyučování, který zachycuje světové tr...

Celý popis

Hlavní autor: Hejný, Milan, 1936-
Další autoři: Kuřina, František, 1932-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydání: Vyd. 1.
Edice: Pedagogická praxe (Portál)
Témata:
Konspekt: 37.09
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Shrnutí: Odborná publikace je určena učitelům (zejména učitelům matematiky na základních školách) a studentům učitelství, které by měla dovést k zamyšlení nad současnými metodami vyučování a nad tím ,jak je zkvalitnit. Autoři v knize přestavují moderní pohled na podstatu vyučování, který zachycuje světové trendy v pedagogice a psychologii. Ukazují, jakým způsobem probíhá u žáků poznávací proces, jakým způsobem ho ovlivnuje osobnost učitele i samotného žáka nebo sociální klima ve třídě. Vysvětlují vztah mezi realitou a jejím obrazem v myšlení žáka a v učivu. Srovnávají současný transmisivní způsob vyučování s moderním vyučováním konstruktivním. A právě na vyučování matematice a na řadě příběhů z praxe formulují zajímavě a srozumitelně zásady didaktického konstruktivismu. 12.11.2011 Selinges
Zásady didaktického konstruktivismu ilustrované na vyučování matematice.
Fyzický popis: 192 s. : il. ; 23 cm
Bibliografie: Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN: 8071785814