Dítě, škola a matematika : konstruktivistické přístupy k vyučování /
Odborná publikace je určena učitelům (zejména učitelům matematiky na základních školách) a studentům učitelství, které by měla dovést k zamyšlení nad současnými metodami vyučování a nad tím ,jak je zkvalitnit. Autoři v knize přestavují moderní pohled na podstatu vyučování, který zachycuje světové tr...
Hlavní autor: | Hejný, Milan, 1936- |
---|---|
Další autoři: | Kuřina, František, 1932- |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydání: | Vyd. 1. |
Edice: |
Pedagogická praxe (Portál)
|
Témata: | |
Konspekt: | 37.09 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Shrnutí: |
Odborná publikace je určena učitelům (zejména učitelům matematiky na základních školách) a studentům učitelství, které by měla dovést k zamyšlení nad současnými metodami vyučování a nad tím ,jak je zkvalitnit. Autoři v knize přestavují moderní pohled na podstatu vyučování, který zachycuje světové trendy v pedagogice a psychologii. Ukazují, jakým způsobem probíhá u žáků poznávací proces, jakým způsobem ho ovlivnuje osobnost učitele i samotného žáka nebo sociální klima ve třídě. Vysvětlují vztah mezi realitou a jejím obrazem v myšlení žáka a v učivu. Srovnávají současný transmisivní způsob vyučování s moderním vyučováním konstruktivním. A právě na vyučování matematice a na řadě příběhů z praxe formulují zajímavě a srozumitelně zásady didaktického konstruktivismu. 12.11.2011 Selinges Zásady didaktického konstruktivismu ilustrované na vyučování matematice. |
---|---|
Fyzický popis: |
192 s. : il. ; 23 cm |
Bibliografie: |
Obsahuje bibliografii a rejstřík |
ISBN: |
8071785814 |