Marketing pro začátečníky /

Kniha navazuje na úspěšný titul Marketing – základy a postupy. Jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co byste měl o marketingu vědět. Každá z problematik je živě demonstrována na modelových situacích a to převážně z domácího prostředí. Pochopíte tak rychle mechanismy...

Celý popis

Hlavní autor: Foret, Miroslav
Další autoři: Tůma, Tomáš, 1974-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Brno : Computer Press, 2008
Vydání: Vyd. 1.
Edice: Praxe manažera (Computer Press)
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Oddělení naučné literatury

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
315200257244 257244 339.138 (neuvedeno) Dostupné 32x