Marketingová komunikace : jak komunikovat na našem trhu /
Autor: Karlíček, Miroslav, 1979-
Vydáno: (2011)
Marketing pro začátečníky /
Kniha navazuje na úspěšný titul Marketing – základy a postupy. Jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co byste měl o marketingu vědět. Každá z problematik je živě demonstrována na modelových situacích a to převážně z domácího prostředí. Pochopíte tak rychle mechanismy...
Hlavní autor: | Foret, Miroslav |
---|---|
Další autoři: | Tůma, Tomáš, 1974- |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Brno :
Computer Press,
2008
|
Vydání: | Vyd. 1. |
Edice: |
Praxe manažera (Computer Press)
|
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|