Marketing pro začátečníky /

Kniha navazuje na úspěšný titul Marketing – základy a postupy. Jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co byste měl o marketingu vědět. Každá z problematik je živě demonstrována na modelových situacích a to převážně z domácího prostředí. Pochopíte tak rychle mechanismy...

Celý popis

Hlavní autor: Foret, Miroslav
Další autoři: Tůma, Tomáš, 1974-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Brno : Computer Press, 2008
Vydání: Vyd. 1.
Edice: Praxe manažera (Computer Press)
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Shrnutí: Kniha navazuje na úspěšný titul Marketing – základy a postupy. Jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co byste měl o marketingu vědět. Každá z problematik je živě demonstrována na modelových situacích a to převážně z domácího prostředí. Pochopíte tak rychle mechanismy, kterými se domácí trh řídí. Za každou kapitolou následují praktické otázky k zamyšlení i cvičení.
Popis jednotky: Obálkové podnázvy: Minimum, které byste měli ovládat : tipy, jak to funguje v praxi : cvičení i otázky pro samostudium
Na obálce uvedeno logo nakladatelství: CPress
Černobílé fotografie, grafy, nákresy
Fyzický popis: viii, 152 s. : il., tabulky ; 23 cm
Uživatelské určení: Určeno marketingovým manažerům i studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult
Bibliografie: Bibliografie
Rejstřík
ISBN: 9788025119426 :