Marketing pro začátečníky /
Kniha navazuje na úspěšný titul Marketing – základy a postupy. Jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co byste měl o marketingu vědět. Každá z problematik je živě demonstrována na modelových situacích a to převážně z domácího prostředí. Pochopíte tak rychle mechanismy...
Hlavní autor: | Foret, Miroslav |
---|---|
Další autoři: | Tůma, Tomáš, 1974- |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Brno :
Computer Press,
2008
|
Vydání: | Vyd. 1. |
Edice: |
Praxe manažera (Computer Press)
|
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Shrnutí: |
Kniha navazuje na úspěšný titul Marketing – základy a postupy. Jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co byste měl o marketingu vědět. Každá z problematik je živě demonstrována na modelových situacích a to převážně z domácího prostředí. Pochopíte tak rychle mechanismy, kterými se domácí trh řídí. Za každou kapitolou následují praktické otázky k zamyšlení i cvičení. |
---|---|
Popis jednotky: |
Obálkové podnázvy: Minimum, které byste měli ovládat : tipy, jak to funguje v praxi : cvičení i otázky pro samostudium Na obálce uvedeno logo nakladatelství: CPress Černobílé fotografie, grafy, nákresy |
Fyzický popis: |
viii, 152 s. : il., tabulky ; 23 cm |
Uživatelské určení: |
Určeno marketingovým manažerům i studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult |
Bibliografie: |
Bibliografie Rejstřík |
ISBN: |
9788025119426 : |