Marketing pro začátečníky /

Kniha navazuje na úspěšný titul Marketing – základy a postupy. Jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co byste měl o marketingu vědět. Každá z problematik je živě demonstrována na modelových situacích a to převážně z domácího prostředí. Pochopíte tak rychle mechanismy...

Celý popis

Hlavní autor: Foret, Miroslav
Další autoři: Tůma, Tomáš, 1974-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Brno : Computer Press, 2008
Vydání: Vyd. 1.
Edice: Praxe manažera (Computer Press)
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 01961nam a2200325 4500
001 46841
005 20190211064152.0
008 091214s2008 xr |||||||||u||||czecze d
020 |a 9788025119426 :  |c 239.00 Kč 
040 |a LTG001  |b cze 
080 |a 339.138  |2 h 
100 1 |a Foret, Miroslav  |4 aut  |9 40083 
245 1 0 |a Marketing pro začátečníky /  |c Miroslav Foret ; ilustrace Tomáš Tůma 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Brno :  |b Computer Press,  |c 2008 
300 |a viii, 152 s. :  |b il., tabulky ;  |c 23 cm 
490 1 |a Praxe manažera 
500 |a Obálkové podnázvy: Minimum, které byste měli ovládat : tipy, jak to funguje v praxi : cvičení i otázky pro samostudium 
500 |a Na obálce uvedeno logo nakladatelství: CPress 
500 |a Černobílé fotografie, grafy, nákresy 
504 |a Bibliografie 
504 |a Rejstřík 
520 2 |a Kniha navazuje na úspěšný titul Marketing – základy a postupy. Jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co byste měl o marketingu vědět. Každá z problematik je živě demonstrována na modelových situacích a to převážně z domácího prostředí. Pochopíte tak rychle mechanismy, kterými se domácí trh řídí. Za každou kapitolou následují praktické otázky k zamyšlení i cvičení. 
521 |a Určeno marketingovým manažerům i studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult 
653 |a marketing  |a podnikání  |a obchod  |a marketingová strategie  |a marketingové plánování  |a marketingové nástroje  |a průzkum trhu  |a segmentace trhu  |a začátečníci 
700 1 |a Tůma, Tomáš,  |d 1974-  |4 ill  |9 94636 
830 0 |a Praxe manažera (Computer Press)  |9 18166 
910 |a LTG001 
999 |d 46841 
993 |0 0  |1 315200257244  |4 0  |6 339_138000000000000  |7 0  |9 62522  |a 210.32  |b 0  |c 257244  |d 2009-12-14  |e 32  |f NAUC  |g 339.138  |h 239.00  |i Knihkupectví Martin  |j 127  |l NAUC  |n 0  |r 2022-07-11  |s 2021-04-28  |t 5  |v ŠT  |w 2018-05-11  |y KN  |z ŠT