Marketing: principy a nástroje /
Text předkládá pojetí marketingu jako specifického přístupu trhu, ve kterém je zásadní postavení zákazníka. Pozornost soustředí nejprve na postižení podstatných rysů marketingového postupu a působení faktorů, které ovlivňují marketingové rozhodování. Blíže jsou zpracována témata marketingového infor...
Hlavní autor: | Koudelka, Jan |
---|---|
Další autoři: | Vávra, Oldřich |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydání: | Vyd. 1. |
Edice: |
Edice učebních textů. Marketing
|
Témata: | |
Konspekt: | 658 37.016 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Shrnutí: |
Text předkládá pojetí marketingu jako specifického přístupu trhu, ve kterém je zásadní postavení zákazníka. Pozornost soustředí nejprve na postižení podstatných rysů marketingového postupu a působení faktorů, které ovlivňují marketingové rozhodování. Blíže jsou zpracována témata marketingového informačního systému a marketingového výzkumu. Druhá část publikace odrobněji sleduje hlavní nástroje, které marketing k uspokojování zákazníků využívá. |
---|---|
Popis jednotky: |
Terminologický slovník |
Fyzický popis: |
257 s. : il. ; 30 cm |
Bibliografie: |
Obsahuje bibliografii |
ISBN: |
9788086730196 |