Marketing: principy a nástroje /

Text předkládá pojetí marketingu jako specifického přístupu trhu, ve kterém je zásadní postavení zákazníka. Pozornost soustředí nejprve na postižení podstatných rysů marketingového postupu a působení faktorů, které ovlivňují marketingové rozhodování. Blíže jsou zpracována témata marketingového infor...

Celý popis

Hlavní autor: Koudelka, Jan
Další autoři: Vávra, Oldřich
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydání: Vyd. 1.
Edice: Edice učebních textů. Marketing
Témata:
Konspekt: 658
37.016
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Shrnutí: Text předkládá pojetí marketingu jako specifického přístupu trhu, ve kterém je zásadní postavení zákazníka. Pozornost soustředí nejprve na postižení podstatných rysů marketingového postupu a působení faktorů, které ovlivňují marketingové rozhodování. Blíže jsou zpracována témata marketingového informačního systému a marketingového výzkumu. Druhá část publikace odrobněji sleduje hlavní nástroje, které marketing k uspokojování zákazníků využívá.
Popis jednotky: Terminologický slovník
Fyzický popis: 257 s. : il. ; 30 cm
Bibliografie: Obsahuje bibliografii
ISBN: 9788086730196