Marketing: principy a nástroje /

Text předkládá pojetí marketingu jako specifického přístupu trhu, ve kterém je zásadní postavení zákazníka. Pozornost soustředí nejprve na postižení podstatných rysů marketingového postupu a působení faktorů, které ovlivňují marketingové rozhodování. Blíže jsou zpracována témata marketingového infor...

Celý popis

Hlavní autor: Koudelka, Jan
Další autoři: Vávra, Oldřich
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydání: Vyd. 1.
Edice: Edice učebních textů. Marketing
Témata:
Konspekt: 658
37.016
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 01945nam a22004217a 4500
001 77611
003 CZ PrSKC
005 20200623114906.0
007 ta
008 071109s2007 xr a e p 000 0 cze d
020 |a 9788086730196  |q (brož.) 
040 |b cze  |d LTG001  |e rda 
044 |a xr  |c CZ 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |9 4 
072 7 |a 37.016  |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice  |9 22 
080 |a 658.8  |2 MRF 
080 |a (075.8)  |2 MRF 
100 1 |a Koudelka, Jan  |7 ola2003199596  |4 aut 
245 1 0 |a Marketing: principy a nástroje /  |c Jan Koudelka, Oldřich Vávra 
250 |a Vyd. 1. 
264 |a Praha :  |b Vysoká škola ekonomie a managementu,  |c 2007 
300 |a 257 s. :  |b il. ;  |c 30 cm 
336 |2 rdacontent  |a text  |b txt 
337 |2 rdamedia  |a bez média  |b n 
338 |2 rdacarrier  |a svazek  |b nc 
490 1 |a Edice učebních textů. Marketing 
500 |a Terminologický slovník 
504 |a Obsahuje bibliografii 
520 |a Text předkládá pojetí marketingu jako specifického přístupu trhu, ve kterém je zásadní postavení zákazníka. Pozornost soustředí nejprve na postižení podstatných rysů marketingového postupu a působení faktorů, které ovlivňují marketingové rozhodování. Blíže jsou zpracována témata marketingového informačního systému a marketingového výzkumu. Druhá část publikace odrobněji sleduje hlavní nástroje, které marketing k uspokojování zákazníků využívá. 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |2 czenas 
650 0 9 |a marketing 
655 7 |a učebnice vysokých škol  |7 fd133772  |2 czenas 
655 9 |a textbooks (higher) 
700 1 |a Vávra, Oldřich  |7 ola2003201008  |4 aut 
910 |a LTG001 
942 |2 ddc  |c KN 
999 |d 77611 
993 |0 0  |1 315200328929  |2 ddc  |4 0  |6 658_000000000000000  |7 0  |9 106013  |a 0.00  |b 0  |c 906521  |d 2020-06-23  |e 1  |f NAUC  |g 658  |h 199.00  |i -1  |l NAUC  |r 2022-07-13  |s 2020-12-04  |t 5  |v NF  |w 2020-06-23  |y KN  |z NF